اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

نیروی انتظامی شهروند برگزیده انتخاب می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در تبریز خبر داد.

نیروی انتظامی شهروند برگزیده انتخاب می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت فرهنگ ایثارگری و شهادت، اقامه امر به معروف و نهی از منکر، مشارکت در تقویت ارکان اجتماعی و رفتارهای قانونمند، الگوسازی برای رفتارهای اعتلابخش در جامعه و تقویت احساس مسؤلیت برگزار می‌شود.
وی افزود: افرادی که در این جشنواره معرفی می‌شوند، افراد موثری هستند که در جامعه به معاضدت‌های اجتماعی، همکاری و همدلی داشتن با پلیس، رفع موانع مشارکت، تلاش برای تربیت افراد برای همکاری با پلیس و کمک به باز تولید ارزش‌های اجتماعی به نیروی انتظامی کمک می‌کنند.
فرامرزی، برگزاری این جشنواره را کمک موثری برای بازتولید رفتارهای اجتماعی مثبت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: این جشنواره به صورت سالانه از طریق آغاز به کار دبیرخانه آن در استان برگزار می‌شود و امیدواریم تا مردم علاوه بر بعد قضایی و انتظامی پلیس با بعد تشویق و ترغیب آن نیز آشنا شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، در خصوص ترکیب شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز بیان کرد: 30درصد برگزیدگان از پرسنل نیروی انتظامی و بقیه از شهروندان سطح استان هستند که با اقدامات موثر خود الگوهایی برای شهروند برگزیده هستند.
فرامرزی اضافه کرد: این جشنواره روز شنبه 12 آذرماه جاری از ساعت 10 تا 12 در محل سالن پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.
وی همچنین از آغاز به کار سامانه پیام کوتاه نیروی انتظامی برای دریافت اخبار مردمی به ویژه شهروندان کر و لال که قادر به تماس تلفنی و گزارش موارد انتظامی به پلیس نیستند، خبر داد و افزود: شماره 3000051110 آماده دریافت پیغام‌های غیرفوری شهروندان در سراسر استان است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول