اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهروند برگزیده زنجان صورت می‌گیرد؛

تجلیل از 33 زنجانی در جشنواره شهروند برگزیده

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان: در جشنواره شهروند برگزیده استان زنجان از 33 شهروند برگزیده تجلیل می‌شود.

تجلیل از 33 زنجانی در جشنواره شهروند برگزیده
عیسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آذر ماه سال جاری جشنواره شهروند برگزیده با هدف ترویج فرهنگ قانون‌گرایی، ایثار و فداکاری، خیرخواهی و جلب توجه جامعه به نظم اجتماعی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این همایش از 33 شهروند برگزیده استان زنجان تقدیر می‌شود، افزود: این افراد از میان کارکنان سازمان‌های دولتی، اشخاص حقیقی، خارج از مجموعه‌های دولتی که اقدامات موثری را در راستای تحقق شاخص‌های مورد نظر جشنواره داشته‌اند، انتخاب شده‌اند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی و انتظامی در جامعه یکی از شاخص‌های انتخاب این افراد است که از بین 100 نفر معرفی شده به این جشنواره 33 نفر به عنوان شهروند برگزیده معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: این افراد از سوی هیئت داوران این جشنواره و پس از برگزاری کار گروه‌های اجتماعی و فرهنگی انتخاب شده و حائز شرایط شهروند برتر هستند.
متوسلین یادآور شد: جشنواره شهروند برگزیده آذر ماه سال جاری با حضور استاندار زنجان برگزار و از برگزیدگان این دوره تقدیر می‌شود.
وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ مشارکت مردمی در برقراری امنیت، تقویت احساس مسئولیت مردمی برای اقشار مختلف جامعه، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری از اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان همدلی با سازمان‌های متولی نظم و امنیت، حل مشکلات کسانی که در راه اعتلای نظم و امنیت اجتماعی فعال هستند و تقدیر و تجلیل از کسانی که در راستای تامین امنیت اجتماعی، با پلیس همکاری می‌کنند از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.
وی یادآور شد: افرادی که در تصادفات با اقدام به موقع خود مانع بروز تلفات جانی و انسانی می‌شوند، شهروندانی که با تماس به موقع با پلیس 110 و یا 197 نظارت همگانی موجب پیشگیری از جرائم می‌شوند از افراد برگزیده محسوب می‌شوند.
متوسلین خاطرنشان کرد: افرادی که با همکاری خوب خود با ماموران انتظامی در کنترل نظم و امنیت اجتماعی محله‌های خود مشارکت داشته و موجب شناسایی مجرمان و کشف جرایم هستند از جمله شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده است.
وی ادامه داد: آن دسته از افرادی که با مشارکت بیشتر خود با پلیس مانع بروز ناامنی در اجتماع می‌شوند، کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، یگان‌های امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس که با از جان گذشتگی، فعالیت مضاعفی برای نجات جان شهروندان در حوادث دارند، هنرمندان، بسیجیان، آمران به معروف و ناهیان از منکر، کسبه، ائمه جماعت و اصحاب رسانه‌ای که در تولید امنیت اجتماعی نقش بسزایی دارند از دیگر شاخص‌های انتخاب شهروند برتر است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بیان داشت: همسر و فرزندان شاهد کارکنان ناجا و ماموران انتظامی که با تلاش‌های مضاعف، ایثار و رشادت‌ها موجب برقراری نظم و امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شوند از دیگر شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول