اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت سپاه پاسداران؛

جشنواره شهروند برگزیده در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با مشارکت و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی خراسان رضوی جشنواره شهروند برگزیده ظهر امروز در مشهد برگزار شد.

جشنواره شهروند برگزیده در مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دبیر جشنواره شهروند برگزیده در این جشنواره در محل سالن همایش‌های فرهنگ سرای کودک و آینده کوهسنگی مشهد اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی و تقدیر از افراد و برگزیدگان شهروندی برگزار شده است.
سرهنگ باروح با بیان این که جشنواره شهروند برگزیده به طور همزمان با سراسر استان‌های کشور از طریق هماهنگی نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است، افزود: نفرات اول این جشنواره برای تقدیر در مرحله بعدی به تهران سفر می کنند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: نباید بر اساس شخص عمل کرد و باید در این رابطه شاخص‌های مورد نظر را دریافت.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به ارگان‌های همکاری کننده برای برگزاری این جشنواره خبر داد و متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه بسیج، صداوسیما، هلال‌احمر، سازمان امر به معروف و نهی از منکر، شهرداری، سازمان بهزیستی، آتش‌نشانی و بانک قوامین از جمله این دستگاه‌ها هستند.
وی یادآور شد: در هر جامعه‌ای عده‌ای از افراد بیشتر از سایرین دلسوزی نسبت به اطراف خود داشته و ایثارگری خود سبب افزایش آرامش و امنیت جامعه می‌شوند.
باروح تأکید کرد: این افراد عوامل اساسی برای حفظ ارزش‌های جامعه به ویژه درحوزه ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان به حساب می‌آیند.
وی شناسایی و تقدیر از این افراد را جز مهمترین وظایف و رسالت‌های مسئولان دانست و ابراز داشت: مهم‌ترین مولفه برای انتخاب شهروند برگزیده داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی است که در انتخاب این موضوع لحاظ شده است.
دبیر جشنواره شهروند برگزیده عنوان کرد: افزایش همکاری با پلیس و ایجاد حاشیه امنیت برای مردم از دیگر مولفه‌ةا حساب می‌شود.
وی تأکید کرد: در همین راستا با فعال‌سازی دبیرخانه جشنواره شهروند برگزیده و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره تلاش اساسی صورت گرفت.
باروح گفت: فردی که با احساس مسئولیت بیشتر قدم در حل مشکلات شهری می کند باید به عنوان شهروند برگزیده انتخاب شود.
وی با اشاره به برگزاری 30 جلسه درون و برون سازمان برای برگزاری این جشنواره تأکید کرد: تلاش گران عرصه امنیت و آسایش جامعه به سه گروه مهم دسته‌بندی می‌شوند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی یادآور شد: عدد اول همان نیروهای امنیتی هستند که به صورت مستقیم برای این کار وارد عمل شوند.
وی دسته دوم را گروه‌های امدادگر مانند اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی دانست و گفت: گروه سوم را نیز در این گروه‌بندی مردم تشکیل می‌دهند.
در پایان این جشنواره از 20 شهروند برگزیده تقدیر و هدایایی به آنها اهدا شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول