اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن تهران:

طرح‏های هادی روستایی در تهران بازنگری می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از بازنگری در طرح‏های هادی روستایی مصوب در استان تهران خبر داد.

طرح‏های هادی روستایی در تهران بازنگری می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی ملکی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه گفت: این مهم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و در فرصتی مناسب صورت می‏گیرد.
وی ادامه داد: در دنیای امروز، دیگر فرصت آن نیست که برای تجدید نظر و اصلاح اموری همچون طرح‏های هادی روستایی 10 سال صبر کرد؛ از این رو، طرح‏های مصوب نیز از قطار بازنگری جا نخواهند ماند.
ملکی با قدردانی از نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از این مشکلاتی ناشی از تعدد سلایق موجود در ادوار کنونی و گذشته در شوراهای اسلامی در طرح‏های هادی روستایی وجود داشت.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: خوشبختانه ابتکار خردمندانه نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در برگزاری همایشی با همین موضوع با حضور همه مسئولان و شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه به تصمیم‏گیری‏های بهتری خواهد انجامید.
وی، تملک اراضی شخصی جهت الحاق به بافت مناطق روستایی را وظیفه‏ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: اراضی ملی حواشی روستا با مساعدت مسئولان ذی‏ربط در صورت لزوم به بافت این نواحی افزوده می‏شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران اضافه کرد: زمین‏های تحت تملک افراد باید از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و توافق با این افراد در اختیار فرمانداری، بخشداری و دهیاری قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از ارائه تفاسیر نادرست از قانون برنامه پنجم توسعه پیرامون طرح هادی روستایی افزود: نباید با تفاسیر نادرست از قوانین برنامه پنجم توسعه گام در بی‏راهه گذاشت.
ملکی ادامه داد: فرماندار، بخشدار، دهیار، شورای اسلامی روستا، جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی در طرح‏های هادی روستایی صاحب رای و نظر هستند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: با وجود این کاهش آرا و تشتت نظرات نمی‏توان در گام نخست و به شکلی غیرمنطقی بر عرصه طرح هادی روستایی افزود؛ بلکه باید نظر کارشناسی و سایر مسائل جانبی نیز در این امر دخیل دانست.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول