اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه کتاب نماز

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از تمدید مهلت ارسال آثار نویسندگان جوان به چهاردهمین مسابقه سراسری تألیف کتاب نماز تا 15 دی ماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه کتاب نماز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استقبال نویسندگان جوان از سراسر استان فارس در چهاردهمین مسابقه سراسری نماز را نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: حضور چمشگیر نوجوانان و جوانان در این رقابت فرهنگی نشانگر عشق و علاقه نسل جوان به آموزه‌های دینی، به ویژه فریضه سترگ و مهم نماز است.
وی افزود: چهاردهمین دوره مسابقه تالیف کتاب نماز در دو گروه سنی 15 تا 20 سال و 21 تا 29 سال و در شش رشته داستان، خاطره‌نویسی، شعر، قطعه ادبی، تالیف و مقاله برگزار و نتایج آن نیز نیمه اسفند ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز و رسانه‌های جمعی به آگاهی عموم رسانده می‌شود.
سقاچی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز با اجرای مسابقه بزرگ تألیف کتاب با عنوان (جوانان نویسنده و نویسندگان جوان)، جوانان کشور را برای اندیشیدن، پژوهیدن و نوشتن درباره نماز فرا می‌خواند، گفت: برای شکوفایی استعداد و توانایی فکری نویسندگان جوان، یک بسته مهارت آموزشی با عنوان «نیایش قلم» شامل کتاب «روش‌ها» نوشته حجت‌الاسلام جواد محدثی، لوح فشرده «حرف‌های خصوصی» مربوط به سخنرانی‌های حجت‌الاسلام محسن قرائتی و پنج برگ (بروشور) آموزشی مربوط به احکام و احادیث نماز تهیه و در اختیار نویسندگان جوان در سراسر استان فارس که در سیزدهمین مسابقه تألیف کتاب نماز شرکت کرده بودند، قرار گرفته است.
به گزارش فارس، علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 15 دی ماه امسال به ستاد اقامه نماز فارس به نشانی شیراز، ابتدای خیابان قصردشت، نرسیده به چهار راه سینما سعدی، انتهای کوچه 14 ارسال کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول