اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اوز خبر داد:

برگزاری نخستین دوره مسابقات ساخت انیمیشن در اوز

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اوز از برگزاری نخستین دوره مسابقات ساخت انیمیشن در بخش خبر داد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات ساخت انیمیشن در اوز
عبدالعزیز خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اوز اظهار داشت: برای نخستین بار در منطقه جنوب استان فارس مسابقات ساخت انیمیشن بین دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد اسلامی جنوب فارس از سوی این دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات 35 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی اوز، لار، گراش و جهرم و دانشگاه‌های پیام‌نور این واحدهای شهری، شرکت داشتند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با بیان اینکه انجام مسابقات علمی، فرهنگی و فنی بین دانشجویان یکی از اقدامات مورد توجه این دانشگاه است، ابراز داشت: مسابقات ساخت انیمیشن به ابتکار احسان امیری کارشناس ارشد کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی انجام شده است.
خضری در ادامه گفت: در این دوره از مسابقات، گروه دانشگاه پیام‌نور واحد اوز مقام‌های اول و سوم و گروه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز مقام دوم را کسب کردند.
این مقام دانشگاهی با اشاره به اینکه به دانشجویان منتخب گروه‌های اول تا سوم هدایا و لوح تقدیر اهدا شده است، اضافه کرد: احسان امیری از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اوز بوده که چهار مقاله با عنوان‌های شناسایی اعداد، فناوری IT ، وب و وب سرویس به دانشگاه‌های صنعتی کرمانشاه، آزاد اسلامی رودسر و بارسلونای اسپانیا ارائه داده که تمام آنها مورد پذیرش قرار گرفته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول