اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 هکتار زمین به دانشگاه آزاد واحد پلدختر اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: 20 هکتار زمین به دانشگاه آزاد واحد پلدختر اختصاص یافت.

20 هکتار زمین به دانشگاه آزاد واحد پلدختر اختصاص یافت
به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، نقش دانشگاه اسلامی در بحث فرهنگ خصوصاً در ارتقای فرهنگ دینی، می‌تواند الگویی خوبی از یک جامعه اسلامی باشد که در آن علم و دانش متناسب با اهتمام دین به علم، رشد و بالندگی خود را داشته باشد به عبارت دیگر از جامعه اسلامی انتظار می‌رود که به توسعه همه جانبه (و نه یک جانبه) بیاندیشید و از جمله بستر لازم برای توسعه علمی را فراهم آورد و با عطف توجه به سرشت و ساختمان انسان مفهومی فراتر از افق‌های از افق‌های پیش پا افتاده مادی از انسان و جامعه انسانی ارائه دهد.
در این زمینه طرح دانشگاه آزاد واحد پلدختر در دوره سوم نمایندگی حجت‌الاسلام سید محمد مهدی شاهرخی کلید خورد بالاخره و پس از کش و قوس فراوان و با پیگیرهای نماینده فعلی این واحد دانشگاهی پلدختر در صبح روز پنجشنبه مورخ 29 مهر 89 با حضور مسئولان دانشگاه آزاد و مسئولان شهرستان در محل مدرسه علامه جزایری شهر پلدختر به طور رسمی فعالت خود را با 210 دانشجو آغاز کرد.
در این خصوص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پلدختر به خبرنگار فارس در پلدختر گفت: دانشگاه آزاد پلدختر با دارا بودن چند رشته تحصیلی پیوسته و ناپیوسته کاردانی حسابداری، کامپیوتر، برق، مدیریت بازرگانی، عمران آماده پذیرش دانشجو است.
شیرزاد میر دریکوند کل دانشجویان که نیم سال اول در دانشگاه آزاد پلدختر مشغول تحصیل هستند را 350 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان در دو ترم سال گذشته 210 دانشجو بوده است.
میردریکوند گفت: 95 درصد دانشجویان این دانشگاه بومی که 65 درصد از آنها مرد و مابقی خانم هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پلدختر مدیریت توانمند و شایسته در کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را در فراهم کردن امکانات آموزش عالی در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: در این زمینه زمینی به مساحت 20 هکتار در منطقه واشیان برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد پلدختر خریداری شده است و در آینده کار حصارکشی آن صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول