اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسب 9 دی صورت می‎گیرد؛

شهرکرد میزبان همایش زنان عاشورایی، رسالت زینبی

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت بزرگداشت روز 9 دی‌ماه، همایش بزرگ زنان عشورایی، رسالت زینبی و بصیرت افزایی در شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد میزبان همایش زنان عاشورایی، رسالت زینبی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه امور بانوان این شهرستان، به حادثه عاشورا و نقش خانواده حضرت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: رسالتی که این خانواده در ابلاغ پیام عاشورا بر عهده داشتند و خطبه‌‎هایی که حضرت زینب (س) ایراد کردند، نمونه‌ای از ایثار و فداکاری این خانواده است و اینگونه تقسیم کاری سیاسی اجتماعی موجب شده تا پیام عاشورا پس از یک‌هزار و 400 سال بر جامعه تاثیر گذار باشد.
یدالله گودرزی بر افزایش بصیرت آحاد مردم در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنان با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف قصد زنده کردن فتنه 88 را دارند، این در حالی است که مردم با برنامه‎ریزی و بصیرت افزایی جلوی فتنه معاندان را خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه باید فضای حضور حداکثری فراهم شود، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب، زمینه‌سازی برای کم‌رنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی در سطح جامعه است.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم با حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم، رکن اصلی فعالیت‌های اجرایی و نظارتی است، گفت: برهمین اساس لازم است تا نامزدهای انتخاباتی به دور از فعالیت‌های تخریبی و غیراخلاقی در جریان انتخابات، شرایط و فضای مناسب برای انتخاب آگاهانه و مسئولانه مردم را فراهم کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد اظهار داشت: این ترفند دشمن نیز با توجه به میزان بصیرت و هوشمندی ملت و همچنین تلاش برای جلب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم و برگزاری یک انتخابات باشکوه و حماسی همچون همیشه خنثی و بی‌اثر می‌شود.
وی قانون‌مداری، امانت‌داری و ولایت‌محوری را رمز توفیق در تحقق مشارکت حداکثری و رضایت‌مندی مردم دانست و تصریح کرد: پیشگیری از هرگونه خدشه در وحدت عمومی و تقویت هر چه بیشتر اتحاد و انسجام ملی رویکرد اجتناب‌ناپذیر این حوزه انتخابیه در تحقق عملی به وظایف قانونی است.
به‌مناسبت بزرگداشت روز نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایش بزرگ زنان عشورایی، رسالت زینبی و بصیرت افزایی روز پنج شنبه مورخ هشتم دی‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول