اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان:

بصیرت‌افزایی در جامعه از ضروریات است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: بصیرت‌افزایی در جامعه با توجه به شرایط فعلی از ضروریات است.

بصیرت‌افزایی در جامعه از ضروریات است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمد کردی صبح امروز در دومین گردهمایی گروه‌های تعالی طرح صالحین شهرستان کوهبنان اظهار داشت: یکی از موضوع‌های ضروری و ارزشمند در جامعه بصیرت و مورد سفارش و توجه مقام معظم رهبری است به گونه‌ای که ایشان بارها افراد جامعه به ویژه خواص را به داشتن بصیرت سفارش کردند.
وی خاطرنشان کرد: مردمی که در یک جامعه زندگی می‌کنند به دو گروه خواص و عوام تقسیم می‌شوند که خواص مسیر خود را با فکر و اندیشه انتخاب و با همان فکر در این مسیر قدم برمی‌دارند، اما این گروه هیچ علامت و نشان ظاهری ندارد و در سرنوشت جامعه بسیار مهم هستند.
کردی خطاب به فرماندهان واحدهای مقاومت و مسئولان طرح صالحین مدارس گفت: شما به عنوان مربیان دلسوزی که با دانش‌آموزان و آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتباط هستید، باید احساس دین بیشتری داشته باشید تا بتوانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری در رسیدن به جامعه متعالی و الگو را برآورده سازیم.
حسین محمدحسنی مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان کوهبنان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: جلسه‌های طرح صالحین هر 15 روز یک‌بار و با حضور حداقل سه و حداکثر 24 نفر تشکیل می‌شوند.
وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف این جلسه‌ها پاسخگویی به شبهه‌های شرکت‌کنندگان در طرح صالحین در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و ... است.
محمدحسنی گفت: در این جلسه‌ها بیشتر موضوع‌های معرفتی، بصیرتی و عبادی مورد بحث قرار می‌گیرد.
عشرت اکبری کارشناس انجمن اولیا و مربیان و مدرس آموزش خانواده در این گردهمایی به سابقه فعالیت طرح صالحین در کشور اشاره کرد و افزود: طرح صالحین به صورت جدی از سال 87 به منظور تغییر رفتار، خودسازی، تهذیب نفس و انتقال به دیگران در کشور آغاز شده و امکان تشکیل آن در هر زمان و مکانی وجود دارد.
وی تصریح کرد: طرح صالحین بر ابعاد تربیت، معرفت، بصیرت و مهارت‌آموزی تأکید دارد و در اجرای این طرح باید فرآیند آمادگی در افراد، شناسایی آنها، جذب افراد، مرحله تثبیت، رشد دادن و به کمال رسیدن و کادرسازی مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول