اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌علت سدمعبر؛

10 مغازه در لردگان پلمپ شد

خبرگزاری فارس: شهردار لردگان از پلمپ 10 مغازه در لردگان به‌علت تخلف سد معبر خبر داد.

10 مغازه در لردگان پلمپ شد
رحمت‌الله بامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی با قرار دادن وسائل مغازه‌های خود در معابر برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند.
وی افزود: پس از بررسی قانونی و طرح موضوع در جلسات متعدد با نصب پلاکارد و پلمپ تا اطلاع ثانوی تعطیل و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
بامیری با بیان اینکه مردم خواهان برخورد با متخلفانی که با ایجاد سد معبر برای تردد مردم مشکل ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم از این حرکت‌ها استقبال و از دستگاه‌هایی اجرایی حمایت می‌کنند.
شهردار لردگان ارتقای سطح سلامت شهروندان را از مهم‌ترین اولویت‌های هر شهرداری برشمرد و گفت: ارتقای سطح سلامت شهرستان همان سیاست شهر سالم است که در طرح جامع هر شهری باید رعایت شود.
وی بر ضرورت افزایش سرانه فضای سبز این شهرستان تأکید کرد و گفت: ایجاد مکان‌های تفریحی، ایجاد پارک‌های محله‌ای و اجرایی کردن طرح ترافیک از مهم‌ترین این اقدامات است.
بامیری با بیان اینکه سلامت متولی خاصی ندارد، گفت: برهمین اساس تلاش در راستای ارتقای سلامت افراد جامعه و شهر وظیفه همه ارگان‌ها، ادارات و نهادها به ویژه همه مردم است که باید در این راستا کوشا باشند.
وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ شهرنشینی سالم در این شهرستان تأکید کرد و گفت: آموزش شهروندان، تشکیل کمیته‌های تخصصی برای سلامت، تجلیل از رانندگان منضبط و قانونمند، حمایت از بیماران خاص، ارائه کمک‌های فرهنگی، فراهم سازی زمینه ایجاد ازدواج آسان و کم کردن هزینه مراسمات از مهم‌ترین این راهکارها به شمار می‌رود.
بامیری تصریح کرد: برخی فعالیت‌ها و امور مردمی وقتی به دست خودشان سپرده شود، به درستی انجام می‌شود و حفاظت‌های مردمی بازخورد مثبتی در جامعه دارد.
شهردار لردگان تأکید کرد: برای اینکه در جامعه فرهنگ‌سازی درستی برای رفع مشکلات صورت گیرد تمام دستگاه‌های اجرایی باید همتی بسیجی داشته باشند تا دارای استانی توسعه یافته شویم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول