اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل تاکید کرد؛

برخورد جدی با مغازه‌داران سد معبر کننده در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از برخورد جدی با مغازه‌داران سد معبر کننده در اردبیل و اعمال جریمه‌های سنگین برای این کسبه خبر داد.

برخورد جدی با مغازه‌داران سد معبر کننده در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در نشست با مدیران مناطق شهرداری بر لزوم ساماندهی دستفروشان و برخورد جدی با مغازه داران سد معبر کننده در هسته مرکزی شهر تأکید کرد.
وی اظهار داشت: گسترش روزافزون شهر و ترافیک ناشی از آن وظیفه معاونت خدمات شهری و واحد نظارت بر سد معبر را سنگین‌تر کرده است.
این مسئول اضافه کرد: ایجاد سد معبر توسط مغازه‌داران متخلف و دستفروشان در خیابان‌ها و پیاده‌روهای مرکزی شهر سبب اخلال در رفت و آمد مردم و نارضایتی شهروندان می‌شود و حل این معضل تنها با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی متولی امکانپذیر است.
بدری گفت: علاوه بر شهرداری، برخی دستگاه‌های دیگر از جمله راهنمایی و رانندگی، اداره کل بازرگانی، نهاد مجامع امور صنفی و اداره بهداشت نیز در بحث برخورد با سد معبر و نظارت بر دستفروش‌ها مسئول هستند.
وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال راهی منطقی برای جلوگیری از سد‌ معبر و ساماندهی دستفروشان است، تصریح کرد: تلاش شهرداری برای احداث پنج مرکز خرید میوه در نقاط مختلف اردبیل در این راستاست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با تغییر نام سازمان میوه و تره‌بار به نام سازمان امور میادین و سازماندهی مشاغل شهری، اصلاحاتی در وظایف و اختیارات این سازمان انجام می‌شود تا نقش‌آفرینی سازمان مذکور در جمع‌آوری دست‌فروش‌ها، دوره‌گردها و ساماندهی مشاغل مزاحم بیشتر می‌شود.
بدری در پایان گفت: شهرداری برای کاهش معضل سد معبر در سطح شهر برنامه دارد با این حال موفقیت در این این امر نیازمند عزم تمامی دستگاه‌های مسئول و همکاری مردم است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول