اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل فوتسال راه ساری:

حضور رعدی، ماندن در لیگ فوتسال را برایمان فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل فوتسال راه ساری گفت: با حضور علیرضا رعدی به ماندن در لیگ برتر امیدوار شدیم.

حضور رعدی، ماندن در لیگ فوتسال را برایمان فراهم می‌کند
سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازیکنان راه ساری در 14 بازی هفته گذشته خود نتوانستند انتظار باشگاه را برآورده کنند که بر این اساس تصمیم گرفتیم که سرمربی تیم را عوض کنیم.
وی بیان داشت: رعدی که از مربیان با تجربه فوتسال ملی محسوب می‌شود زمانی به مدت سه سال سرمربیگری راه ساری را در کارنامه خود داشت و از بازیکنان و مدیریت تیم راه ساری شناخت کافی دارد.
نجاریان تصریح کرد: رعدی در این هفته برای نخستین بار در لیگ امسال به عنوان سرمربی روی نیمکت راه ساری حضور می‌یابد.
مدیرعامل راه ساری با تقدیر و تشکر از مربیان گذشته تیم گفت: آذری و کیان‌نژاد هم برای کسب نتایج دلخواه زحماتی را متحمل شدند که با توجه به زحمات زیاد در کسب نتیجه مطلوب موفق نبودند.
نجاریان افزود: تیم فوتسال راه ساری در 11 بازی آینده خود با حضور رعدی بهتر کار می‌کند و قول می‌دهم که این تیم از لیگ برتر سقوط نکند و حضورش را به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر حفظ کند.
وی درباره بازی این هفته تیم‌اش برابر شرکت ملی حفاری اهواز بیان داشت: در این بازی میزبان حریف هستیم و در حضور تماشاگران و تشویق هواداران به راحتی می‌توانیم پیروز میدان باشیم.
نجاریان گفت: برای حضور در این بازی مشکلی نیست و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و تمام بازیکنان به جز سعید بلباسی که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند بقیه بازیکنان آماده بازی هستند.
مدیرعامل فوتسال راه ساری همچنین درباره بازی نکردن محمود لطفی ابراز داشت: به گفته خود لطفی وی مصدوم است، ولی در جایی شنیده شد که باشگاه فولاد ماهان خواهان لطفی است و خود لطفی خواهان جدایی از باشگاه است.
نجاریان با تشکر از زحمات چندین ساله لطفی در تیم راه ساری تصریح کرد: باشگاه راه ساری همکاری لازم با مسئولان فولاد ماهان اصفهان دارد و برای دریافت رضایتنامه این بازیکن هیچ مشکلی نداریم و طبق برنامه فدراسیون در نقل و انتقالات عمل می‌کنیم.
این مسئول در پایان اذعان داشت: بار دیگر به دوستداران و علاقمندان به راه ساری قول می‌دهم که با حضور علیرضا رعدی تیم راه ساری متحول می‌شود و فقط از تماشاگران می‌خواهیم که همچون بازی‌های گذشته برای تشویق راه ساری در سالن ورزشی حضور یابند.
به گزارش فارس؛ تیم راه ساری از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه اول دی از ساعت 15:30 دقیقه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان شرکت ملی حفاری اهواز است.
راه ساری هم اکنون با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی لیگ قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول