اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

حضور حداکثری در انتخابات بیانگر اتحاد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: انتخابات پیش‌رو بیانگر وجود داشتن اتحاد در ایران اسلامی است.

حضور حداکثری در انتخابات بیانگر اتحاد است
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ملت ایران در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو اقشار مختلف مردم اعم از اساتید دانشگاهی، دانشجویان، اقلیت‌های دینی و ... به طور داوطلبانه شرکت خواهند کرد لذا این حضور پرشور نشان‌دهنده وجود وفاق و همدلی در جامعه است از طرف دیگر افرادی با سلایق متفاوت از طریق انتخاب کردن افراد مورد نظر خود در راستای هم‌سو کردن عقاید و خواسته‌های خود با دیگران گام برمی‌دارند.
وی تصریح کرد: در کشور ما مثل سایر جوامع افرادی با سلایق متفاوت و دیدگاه‌های گوناگون در کنار یکدیگر به فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مبادرت کرده‌اند لذا با وجودی که دیدگاه‌هایشان متفاوت و گاه متضاد است ولی همه افراد در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از انجام دادن هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در انتخابات پیش‌روی مجلس نیز با شوقی مضاعف شرکت می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری انتخابات نماد وجود دموکراسی در کشور ما است، ادامه داد: اینکه ملت ایران در سرنوشت خود و در اداره امور کشور به طور گسترده دخالت می‌کنند و حضور چشمگیر و موثر از خود بر جای می‌گذارند، فقط یک شعار صرف نیست بلکه به معنای واقعی کلمه در همه رویدادهای سیاسی و اجتماعی که مهم‌ترین آنها انتخابات است، شرکت می‌کنند.
عیسی‌زاده با بیان اینکه در 12 اسفند ملت ایران بار دیگر بر توطئه‌های دشمنان خط بطلان می‌کشند، اظهار داشت: رسانه‌های ایادی استکبار جهانی در آن روز بزرگ لحظه به لحظه اخبار ایران مخابره را خواهند کرد حتی از وارونه جلوه دادن حقایق نیز به هیچ عنوان دریغ نمی‌کنند پس می‌طلبد ملت با حضور حداکثری خود در انتخابات همانند 33 سال گذشته دشمنان را مایوس کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول