اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

یزد برای برگزاری انتخابات مجلس آمادگی کامل دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: یزد از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات مجلس نهم آمادگی کامل دارد.

یزد برای برگزاری انتخابات مجلس آمادگی کامل دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد با بیان اینکه تمام بسترهای لازم و مقدمات کار برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پر شور فراهم شده، اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان، امکانات زیربنایی برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن دیگر با تهاجم نرم می‌خواهد به اهداف شوم خود برسد، خاطرنشان کرد: دشمن از این طریق می‌خواهد فرصت‌ها را تبدیل به تهدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کند که به لطف خدا مردم فهیم ایران اسلامی با درک این موضوع نقشه‌های شوم آنها را بر ملا کرده‌اند.
این مسئول همچنین با اعلام اینکه از سوم دی‌ماه انتخابات به طور رسمی آغاز خواهد شد، ابراز داشت: نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از این تاریخ به مدت هفت روز کاری با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان یزد نام‌نویسی کنند.
میرزا رجبی مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است، گفت: جلسات این کمیته بعد از انتخاب اعضا به صورت منظم در حال پیگیری است و توانسته‌ایم با شناسایی مشکلات و موانع موجود و با یک برنامه‌ریزی مناسب در صدد رفع آنها باشیم.
وی اذعان داشت: تصمیمات خوبی در زمینه تجهیز سخت‌افزاری ساختمان تازه تأسیس ستاد انتخابات شهرستان، تعداد و نحوه تأمین خطوط تلفن، تأمین رایانه‌های موردنظر، وسایل نقلیه، پذیرایی و... گرفته شده است.
در این جلسه هماهنگی‌های لازم به منظور رفع مشکلات موجود بر سر راه انتخابات مجلس در شهرستان یزد صورت گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول