اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

هوشمند سازی مدارس در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از پیگیری اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در این شهرستان خبر داد.

هوشمند سازی مدارس در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز با حضور در دبیرستان شاهد دختر در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: دانش‌آموزان آملی از استعداد بالایی برخوردارند، تمام مسئولان شهرستان باید همت و تلاش کنند تا آنچه موجب پیشرفت و تسهیل راه پیشرفتی آنها می‌شود را برای ارتقای علمی و تربیتی آنان فراهم کنند.
وی تصریح کرد: آموزش به روش نوین موجب سهولت در درک و فهم مطالب علمی می‌شود و با توجه به تاکید وزارت آموزش و پرورش بر هوشمند سازی مدارس، تمام ادارات شهرستان باید تمام توان خود را برای هوشمند سازی مدارس بسیج کنند.
اکبرزاده تصریح کرد: ظهور موفق جمهوری اسلامی ایران در جهان پایه و اساس در مدرسه و به‌دست معلمان توانمند بوده است.
فرماندار آمل با بیان اهمیت جایگاه تربیت در جامعه تاکید کرد: در طرح هوشمند سازی مدارس علاوه بر توجه به آموزش باید امور تربیتی و پرورشی در راس همه امور باشد و بیش از پیش مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.
اکبرزاده با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و شیوع بیماری‌های واگیردار گفت: بهداشت و درمان و درمانگاه فرهنگیان باید با تمام ظرفیت و توان خود در اجرای طرح سلامت دانش‌آموزان وارد شود.
مدیر آموزش و پرورش آمل با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در آموزش و پرورش آمل گفت: برای افزایش کیفیت کارهای پژوهش و سهولت امر، معاونت مستقلی در آموزش و پرورش با عنوان معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی در نظر گرفته شد و آمل از این نعمت نیز برخوردار شده است.
اکبر لطفی به سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی اشاره داشت و افزود: برای ارتقای سطح علمی مدیران، معاونان فناوری و اجرایی مدارس کلاس ضمن خدمت با موضوع‌های مرتبط وبا توجه به نیاز سازمان در حال اجرا است.
وی اذعان داشت: تا پایان سال تحصیلی 60 مدرسه شهرستان به سیستم هوشمند، مجهز می‌شود.
لطفی متذکر شد: دانش‌آموز و نیاز علمی و تربیتی و سلامتی وی مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش است.
این مسئول در پایان گفت: مدیران باید هر راه قانونی که منتج به ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش می‌شود را با جدیت پیگیری کنند.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول