اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان شمالی؛

نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در بجنورد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی خراسان شمالی گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در بجنورد گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، طی مراسمی نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی خراسان شمالی گشایش یافت.
در این نمایشگاه که صبح امروز گشایش یافت، 40 شرکت تخصصی در زمینه هوشمندسازی مدارس حضور دارند.
این نمایشگاه که در یک سالن در فضایی به وسعت هزار مترمربع برپا شده است، به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این نمایشگاه با 40 غرفه برپا شده و برای نخستین بار در بین نمایشگاه‌های تخصصی هوشمندسازی مدارس، هر غرفه بخشی از آموزش‌های استفاده از ابزار الکترونیکی و محتوای الکترونیکی را به معلمان و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.
محمد وحیدی تصریح کرد: برای نخستین بار در نمایشگاه تخصصی هوشمند‌سازی مدارس این استان بازدید کنندگان هر 5/1 ساعت یک دوره آموزشی می‌بینند و معلمان اگر در این آموزش‌ها شرکت کنند پس از کسب آموزش‌های لازم، گواهینامه پایان دوره به آنها داده می‌شود.
وی ادامه داد: طی مدت برپایی این نمایشگاه تمام ابزار موردنیاز کلاس‌های هوشمند اعم از؛ سخت‌افزار، نرم افزار و ... در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.
وحیدی با تاکید بر ارتقای سطح دانش معلمان گفت:‌ چون معلمان خودمحور مرجعیت علمی هستند از این رو آنان باید بتوانند همگام با این پیشرفت‌های علم و فناوری سطح دانش خود را نیز ارتقا دهند.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های هوشمند سازی مدارس این استان گفت: برای هوشمند‌سازی مدارس استان اخیراً 5 میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است که در این قالب 500 کلاس درس با مشارکت مدارس هوشمند‌سازی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اولویت هوشمند‌سازی مدارس این استان را مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان، شاهد و ... عنوان کرد.
نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خراسان شمالی برپا شده و تا آخر ماه جاری صبح و بعد از ظهر آماده بازدید مدارس و عموم مردم است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول