اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهریار:

20 طرح پژوهشی برتر در شهریار معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهریار از معرفی 20 طرح پژوهشی برتر در این شهرستان خبر داد.

20 طرح پژوهشی برتر در شهریار معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حکمعلی نجفی ظهر امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران و مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: باید فرهنگ تحقیق و پژوهش را بیش از گذشته در بین دانش آموزان ترویج دهیم و با ارائه امکانات آنان را تشویق به حضور در این عرصه نماییم.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات انجام تحقیقات در مدارس کمبود امکانات است که باید اقدامات لازم به منظور فراهم کردن بستر این مهم در مدارس نیز از سوی مسئولان ایجاد شود.
رئیس آموزش و پرورش شهریار تأکید کرد: دانش‌آموزان دارای خلاقیت و استعدادهای بسیار زیادی هستند که باید تمامی آنها شکوفا شده و در مسیر سازندگی و توسعه کشور استفاده شود.
نجفی تصریح کرد: اما در برخی از موارد این استعدادها نادیده گرفته می‌شود و حتی این خلاقیت‌ها در برخی از دانش‌آموزان کشته می‌شود.
وی افزود: تجربیات نشان داده است فراهم کردن بسترهای تحقیق و پژوهش در مدارس می‌تواند دانش‌آموزان را در یادگیری بسیاری از دروس نیز کمک کند و آنان را به درجات علمی بالا در آینده برساند.
این مسئول در ادامه به طرح‌های پژوهشی ارائه شده اشاره کرد و گفت: از بین  62 طرح ارائه شده 20 طرح به‌عنوان اثر برتر برگزیده شده است.
نجفی خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در این نمایشگاه و ارائه طرح‌ها نشان دهنده این است که دانش‌آموزان به تحقیق و پژوهش علاقه بسیار زیادی داشته و تنها باید مسیر این مهم برای آنان باز شود.
وی برپایی این گونه نمایشگاه‌ها را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: با این اقدامات می‌توانیم در اشاعه فرهنگ پژوهش و تحقیق در بین نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان موفق عمل کنیم.
در پایان مراسم با اهدای جوایزی از نفرات برتر پژوهشی شهرستان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول