اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان:

احداث 350 پروژه ورزشی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: 350 پروژه ورزشی در کشور در حال احداث است.

احداث 350 پروژه ورزشی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید عبدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از استادیوم 15 هزار نفری قزوین بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده استادیوم ورزشی قزوین پیشرفت 95 درصدی پیدا کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده و با روند اجرایی کارها پیش‌بینی ما این است که این پروژه در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون فنی و مهندسی توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در خصوص توسعه فضاهای ورزشی استان با کمک مسئولان استانی اقدامات لازم را انجام دهیم و شرایط مطلوبی را برای شهروندان قزوینی فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: در مجموع در کل کشور 350 پروژه ورزشی در حال احداث داریم که علیرغم کمبود اعتبارات، همه این پروژه‌ها فعال است و اجرای عملیات ساختمانی در آنها ادامه دارد.
عبدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان احداث استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه و ایلام را در دستور کار دارد که امیدواریم این دو پروژه نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و شهروندان آن استان‌ها نیز بتوانند از این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده استادیوم ورزشی 15 هزار نفری قزوین مراحل نهایی کار عملیات ساختمانی خود را می‌گذراند.
اکبر محمودی یادآور شد: با پیش‌بینی‌های انجام شده و با توجه به اقدامات انجام شده در این استادیوم به نظر می‌ر‌سد امکان بهره‌برداری از این پروژه در ایام الله دهه فجر فراهم باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول