اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی استادیوم 15 هزار نفری زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به پیشرفت پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی گفت: در حال حاضر پروژه استادیوم 15 هزار نفری زنجان از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 50 درصدی استادیوم 15 هزار نفری زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی در جلسه ستاد جهاد اقتصادی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته زیربنایی ستاد جهاد اقتصادی و با اشاره به اینکه کار ساخت سکوهای استادیوم 80 درصد اجرا شده است، اظهار داشت: زمین فوتبال این استادیوم در حال زهکشی است.
وی با اشاره به تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) افزود: فعالیت اجرایی این تقاطع آغاز شده و از روند خوبی نیز برخوردار است.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای پروژه تونل شهری 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اعتبار اختصاص یافته است که در حال حاضر این پروژه از پیشرفت هفت درصدی برخوردار است، ادامه داد: به دلیل قرار گیری در بافت فرسوده و تملک قطعات تجاری اطراف و وجود قنات‌های شهری در مسیر تونل این پروژه دچار مشکل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طراحی فاز یک پروژه تونل شهری انجام شده است.
کریمی با اشاره به پروژه راه بناب به منجیل تصریح کرد: در حال حاضر ایمن طرح از پیشرفت فیزیکی 104 درصدی برخوردار بوده و سه راهی بناب به ذاکر در حال بهره‌برداری است.
معاون عمرانی استاندار زنجان تملک زمین‌های معارضی و جابه‌جایی تاسیسات را از مشکلات برسر راه این پروژه دانست و یادآور شد: عدم تامین اعتبار به ویژه سهم استانی به حد کافی از دیگر مشکلات طرح راه بناب به منجیل است.
وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه کمربندی شمالی و جنوبی که اولویت با کمربندی شمالی بود به دلیل عدم تامین اعتبار پروژه مانده است.
کریمی با بیان اینکه ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان با یک‌هزار و 452 متر مربع زیر بنا به اتمام رسیده است، یادآور شد: توسعه راه آهن خرم دره نیز در حال حاضر از پیشرفت 12 درصدی برخوردار است.
معاون عمرانی استاندار زنجان به پیشرفت فیزیکی 68 درصدی سد مراش نیز اشاره کرد و افزود: بحث تالار شهر هنوز مجوز کمسیون ماده 32 را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب نکرده است.
وی خاطرنشان کرد:  بیمارستان 220 تختخوابی شهر ابهر نیز در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 28 درصدی برخوردار بوده و مجتمع آبرسانی زاغچ 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کریمی افزود: راه تهم به چورزق و راه زنجان به فرودگاه آماده بهره‌برداری هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول