اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت؛

جایگاه ویژه استادیوم قائمشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بخش جایگاه ویژه تماشاگران استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر در هفته دولت افتتاح شد.

جایگاه ویژه استادیوم قائمشهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بخش جایگاه ویژه استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر با اعتبار 350 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
فرماندار قائمشهر در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: ورزشگاه شهید وطنی با قدمت چندین ساله به سبب فقر امکانات و کمبودهای بسیار، نیازمند حمایت و توجه بود.
علی پیرفلک با بیان اینکه با حمایت‌های دولت نهم و دهم در بخش ترمیم و نوسازی، پیست و زمین چمن این ورزشگاه از مصالحی با کیفیت عالی و استاندار استفاده شده، افزود: فقدان بخش جایگاه ویژه و وضعیت نامناسب سرویس و رختکن ورزشی از مشکلات اساسی  ورزشگاه شهید وطنی بود که سرانجام با رفع و احداث نیازمندی‌های مذکور، این پروژه به بهره‌برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر قائمشهر در تامین بخشی از هزینه چمن و آسفالت پیست اطراف استادیوم همکاری زیادی انجام دادند.

* وجود بیشترین واحد اعتباری مازندران در شهرستان قائمشهر
به گزارش فارس، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قائمشهر در مراسم بهره‌برداری از دهمین واحد اعتباری شهرستان قائمشهر ابراز داشت: قائمشهر بیشترین واحد اعتباری را در استان مازندران دارا است.
ولی‌الله نعمتی افزود: واحد اعتباری شرکت تعاونی صالح واحد چمازکتی با زیر پوشش قرار دادن هفت روستا با تعداد یک هزار و 250 سهامدار و 270 عضو، با اعتبار یک میلیارد و 164 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
فرماندار قائمشهر در این مراسم با اشاره به اقدامات ارزنده تعاونی در حوزه فعالت اقتصاد کشور به عنوان اصل مهم قانون اساسی عنوان کرد: از سرمایه‌ای که در این واحدهای اعتباری جمع‌آوری می‌شود باید در کمک به تولید و ایجاد اشتغال به ویژه در بخش بومی و خانگی استفاده شود تا با تمرکز سرمایه‌های سرگردان منطقه، اقدامات موثری صورت گیرد.
همچنین امروز مجتمع پرورشی و تکثیر ماهیان زینتی قائمشهر با اعتبار 135میلیون تومان آورده شخصی و نیز 30 میلیون تومان وام یارانه‌ای در زمینی به مساحت 605 متر مربع به بهره‌برداری رسید.
مسئول شعبه مرکزی بانک کشاورزی قائمشهر ظرفیت سالانه تولید ماهیان زینتی مجتمع مذکور را یک میلیون قطعه بچه ماهی ذکر کرد و اذعان داشت: از سه سالن در دست احداث، یک سالن با امکان تولید 170 هزار قطعه بچه ماهی، امروز به بهره‌‌برداری رسید.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول