اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد:

احداث جایگاه تماشاگران استادیوم تختی گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندارگتوند خواستار از سرگیری احداث جایگاه استادیوم تختی این شهرستان شد و گفت: مشکلات در بخش ورزش باید برطرف شود.

احداث جایگاه تماشاگران استادیوم تختی گتوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گتوند از شهرستان‌های نوپا در استان خوزستان است امکانات زیادی در بخش ورزش ندارد و هیئت‌های ورزشی گتوند هم‌اکنون با مشکلات زیادی مواجه هستند و برای رفت و آمد هیئت‌ها و دسته‌های ورزشی نیز مشکل داریم ضمن اینکه خود اداره ورزش و جوانان گتوند نیز با مشکل کمبود نیرو مواجه است.
فرماندار گتوند همچنین به بعضی مشکلات ورزش گتوند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه تماشاچیان استادیوم تختی گتوند چند سال است که به حال خود رها شده است و لازم است تا با اختصاص بودجه لازم فکری برای آن بشود و اتاق‌های زیر این جایگاه باید تکمیل شود.
امانی‌پور به مشکلات مربوط به ورزش بانوان نیز اشاره و تصریح کرد: سالن‌های ورزشی گتوند نیز امکانات لازم را ندارند که نمونه آن سالن مخصوص بانوان است که فاقد هرگونه امکانات است و حتی زمان استفاده بانوان از این سالن هم کم است و فقط در نوبت صبح می‌توانند از آن استفاده کنند اما تاکید ویژه ما بر کمک بیشتر به هیئت‌های ورزشی است.
وی افزود: در مرکز شهرستان نیز یک مجتمع ورزشی مربوط به آموزش و پرورش وجود دارد که به تازگی مشکل معارض آن حل شده است و نیازمند تکمیل است تا بیش از 13 هزار دانش‌آموز و مجموعه فرهنگیان بتوانند از آن استفاده کنند.
وی همچنین به سایر مناطق شهرستان نیز اشاره و تاکید کرد: در شهر سماله به عنوان مرکز بخش عقیلی هیچگونه امکانات ورزشی وجود ندارد اما زمین مورد نیاز در این شهر تامین شده است که فقط نیازمند تامین اعتبار برای احداث سالن ورزشی است.
وی افزود: ساخت یک سالن ورزشی در کنار زمین فوتبال شهر ترکالکی نیز ضروری به نظر می‌رسد.
امانی‌پور همچنین خواستار احداث استخر طبیعی رودخانه‌ای در کنار رودخانه کارون شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول