اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دورود:

140 میلیارد تومان به واحدهای زلزله دیده دورود اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دورود گفت: 140 میلیارد تومان به واحدهای زلزله دیده دورود اختصاص یافت.

140 میلیارد تومان به واحدهای زلزله دیده دورود اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، نصرالله رشنو ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی شهرستان دورود گفت: خسارت دیدگان حادثه زلزله و متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی در این شهرستان برای دریافت وام‌های مورد نظر باید به ستاد بازسازی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده مربوطه اقدام کنند.
وی افزود: اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان با عنوان بازسازی، مقاوم سازی و احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله سال گذشته شهرستان دورود به بانک‌های عامل شهرستان پرداخت شده که متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
فرماندار شهرستان دورود اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی بیش از 7 هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله شهرستان دورود به اهالی این شهرستان واگذار می‌شود.
فرماندار دورود در ادامه از شهرداری، بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط شهرستان خواست نسبت به سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی و ارجاع تقاضاهای مردمی در این خصوص به ستاد بازسازی و تنظیم قراردادها اقدام کنند.
در ادامه مسئول ستاد بازسازی شهرستان دورود نیز در این خصوص گفت: 11 میلیارد تومان تسهیلات بانکی تاکنون برای تعمیر، مقاوم سازی و احداث واحدهای خسارت دیده از زلزله به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.
محمد رضا دریکوند افزود: این اعتبار صرف مرمت یک‌هزار و 400 واحد، مقاوم سازی 640 واحد و احداث 110 واحد مسکونی در شهرستان شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول