اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری خرمشهر:

خرمشهر هنوز زخمی ا‌ست/ اختصاص اعتبار به پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام خرمشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری خرمشهر از تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام این شهرستان خبر داد.

خرمشهر هنوز زخمی ا‌ست/ اختصاص اعتبار به پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام خرمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، اینجا شهری‌ است پهلو شکسته و قسم خورده به مردمش.
خرمشهر در کشاکش جنگ تحمیلی و دوران هشت ساله دفاع مقدس با خاک یکسان شد، مردم و ساکنان آن هر کدام به شهر و دیاری رو نهاده و به قول معروف "بار و بنه‌شان" را بر دوش گذاشته و عازم دیاری غریب شدند.

* خرمشهر زخمی غربت آشناست
بوی غربت هنوز در کوچه پس کوچه‌های این شهر به مشام می‌رسد، آلودگی، نابسامانی، نبود امکانات، نبود تفرجگاه و تفریحگاه، معضل بیکاری، خرابی کوچه و خیابان‌ها، آبگرفتگی معابر و بوی تعفن فاضلاب و هزار نوع مشکل دیگری که سال‌هاست مردم این خطه را بعد از جنگ تحمیلی با خود درگیر کرده است.
علاوه بر این مشکلات تخلفاتی که گاه و بی‌گاه در برخی سازمان و نهادهای دولتی این شهرستان به وقوع می‌پیوندد نیز مزیدی بر دلیل شده و زندگی و رسیدگی به مشکلات شهروندان را گویی غیرقابل دسترس کرده است.
شورای شهر و شهرداری بلاتکلیف این منطقه همچنان شهر را در برابر علامت سؤال بزرگی قرار داده و مردم را هاج و واج نگه داشته است؛ اینکه تاکنون اقدام و نظارت مطلوب و مؤثری در امر رسیدگی به معضلات شهر صورت گرفته را با نیم‌نگاهی بر در و پیکر این خطه زخمی می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

* اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام خرمشهر
سرپرست شهرداری خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: مشکلات در این شهر به نمایان و وضوح دیده می‌شود و نیازی به پنهان‌کاری و یا کتمان آن نیست.
وی افزود: با وجود اینکه از 13 مهرماه سال جاری به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهرستان منصوب شده اما همه تلاش خود را با حد تلاش در راستای بهبود وضعیت عمرانی و زیبایی شهر انجام داده‌ام.
قاسم عبادی تصریح کرد: شهرداری در حالتی به من محول شد که با مشکلات بزرگی چون تعلل پرداخت اضافه‌کاری و حقوق معوقه پرسنلش روبه رو بوده و با اقدامات و رایزنی‌های انجام شده موفق به حل تنها بخشی از این مشکل یعنی پرداخت سه ماه اضافه‌کاری معوقه همکاران شدیم.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در این امر بیش از پیش شهرداری شهرستان را یاری رسانند گفت: طبق جلسه‌ای که اخیراً استاندار خوزستان داشته مصوبات و دستورات خوبی برای شهرستان حاصل شد و اعتبارات عمرانی قابل ملاحظه‌ای به‌منظور ساماندهی به پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در شهرستان تخصیص یافته است.
سرپرست شهرداری خرمشهر افزود: در این زمینه 70 درصد کار دریافت اعتبارات انجام شده و به‌زودی شاهد ارتقا و رونق بیش از پیش منطقه خواهیم بود.
وی با اشاره به نابسامانی آسفالت کوچه و خیابان‌های شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه پمپ موتورکارخانه آسفالت در دست تعمیر است به‌زودی عملیات لکه‌گیری و ترمیم حفاری‌های ناشی از کنده‌کاری لوله‌کشی گاز و برق انجام می‌شود.
عبادی با بیان اینکه در راستای پاکسازی محله‌های شهر پرسنل این اداره چهار نوبت در روز به جمع‌آوری زباله و نخاله‌های مشغول هستند، تصریح کرد: در هیچ شهری در روز چهار نوبت زباله جمع‌آوری نمی‌شود و با این حال برخی مناطق شهری به‌دلیل کم‌لطفی شهروندان همواره لبریز از انباشته‌های زباله شده و علاوه بر خطرات بهداشتی، نازیبایی شهر را نیز برای دیگر شهروندان به ارمغان دارد.
وی افزود: در مدتی که سرپرستی این اداره را به عهده دارم از هیچ تلاش و کوششی در راستای حل مشکلات این منطقه و مردم آن سر باز نزده و در این راستا حمایت و تعامل بیش از پیش مدیران بخش‌های اجرایی شهرستان را می‌طلبم.
سرپرست شهرداری خرمشهر در پایان با تشکر از همکاری مطلوب فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در راستای پیشرفت و آبادانی این خطه گفت: به‌طور جد به‌دنبال زیباسازی مناطق شهری و رفع محرومیت کمی و کیفی از این شهر هستیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول