اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییرات در تیم فوتسال؛

مشاور اقتدار نوین فردوسی مشهد منصوب شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: به دنبال استعفای آرش شادفر از سرمربیگری تیم فوتسال فردوسی، وحدت بقرآبادی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

مشاور اقتدار نوین فردوسی مشهد منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی اقتدار نوین فردوسی مشهد ، مصطفی نعمتی اظهار داشت: از ابتدای شروع رقابت‌ها تیم ما بازی‌های خوبی را برگزار کرد اما متاسفانه نتوانست به پیروزی دست یابد که در بازی آخر تیم نیز شادفر استعفای خود را به باشگاه ارایه داد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اقتدار نوین فردوسی مشهد افزود: در جلسه هیئت مدیره باشگاه نیز که چند روز قبل برگزار شد استعفای سرمربی تیم مورد قبول قرار گرفت و بعد از آن نیز وحدت بقرآبادی به عنوان سرمربی جدید تیم اضافه شد.
نعمتی تصریح کرد: علاوه بر شادفر، رضانوپوش دستیار این مربی نیز استعفا داد که به جای وی جواد کاهانی به تیم اضافه شده است و جواد ملکوتی همچنان به عنوان مربی بدنساز به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است افزود: تغییرات لازمه پیروزی است و امیدوار هستیم تا این تغییرات نیز ما را به رده‌های بالایی جدول برساند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اقتدار نوین فردوسی مشهد همچنین به حضور حمید شاندیزی سرمربی اسبق تیم فوتسال علم و ادب در این باشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: شاندیزی یکی از سرمایه‌های فوتسال خراسان رضوی است که باید از تجربیات فراوان وی در این رشته استفاده کنیم.
وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که با شاندیزی داشتیم قرار بر این شد تا ایشان به مشاور عالی بنده منصوب شوند و در زمینه‌های مختلف بتوانند این تیم را در مسابقات همراهی کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول