اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد بروجرد:

مجموعه کارگاه‌های رشته مکانیک در بروجرد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: مجموعه کارگاه‌های رشته مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد راه‌اندازی شد.

مجموعه کارگاه‌های رشته مکانیک در بروجرد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد جعفر مهدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: مجموعه کارگاه‌های مکانیک شامل آزمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک، اندازه‌گیری دقیق، کارگاه جوشکاری و کارگاه ماشین ابزار مجهز به انواع ماشین‌آلات تراش و فرز معمولی و تراش CNC صنعتی دو محور کنترل و فرز CNC صنعتی سه محور کنترل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با هزینه‌ای بالغ بر350 میلیون تومان تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی افزود: امتیاز اصلی کارگاه ماشین ابزار دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد که آن را در بین بسیاری از واحدهای دانشگاهی متمایز می‌کند، وجود دو دستگاه  CNC صنعتی با قابلیت تولید قطعات مختلف است، که طبق بررسی به عمل آمده هم اکنون از این دستگاه‌ها در واحدهای بزرگ صنعتی کشور استفاده می‌شود.
مهدیان یادآورشد: از جنبه آموزش و یادگیری، کار با این ماشین آلات اعتماد به نفس زیادی را در بین دانشجویان جهت ورود به بازار کار آینده ایجاد نموده و همچنین در صورت استفاده از این دستگاه‌ها در تولید و عقد قرارداد با واحدهای صنعتی که مذاکراتی در این خصوص با چند شرکت صورت گرفته، ارتباط صنعت و دانشگاه متجلی شده و فارغ از سودآوری آن برای دانشگاه، فی‌نفسه حرکت ارزشمندی است و دانشجویان کاملاً یک محیط تولیدی را در دانشگاه تجربه می‌کنند.
معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در ادامه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با بهره‌گیری از اساتید مجرب و مرتبط با صنعت آمادگی خود را جهت برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی، شامل: آموزش انواع کنترل‌های دستگاه‌های CNC موجود در کشور، دوره آموزشی پیشرفته طراحی ابزار و ابزار تیزکنی و نرم افزارهای Surfcam، Power mill  و... برای تمام علاقه‌مندان اعلام می‌دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول