اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

شهید گنجی بیداری اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: شهید صادق گنجی فریاد آگاهی و بیداری حکومت اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرد.

شهید گنجی بیداری اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز و در آستانه سالگرد شهادت سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور در محل زندگی ایشان و دیدار با خانواده و مادر شهید نسبت به ساحت مقدس شهید صادق گنجی ادای احترام کردند.
فرماندار دشتستان در این بازدید اظهار داشت: گل سرسبد نخبگان فرهنگی شهرستان دشتستان در دوران انقلاب اسلامی شهید صادق گنجی بود و ایشان امروز در سطح بین‌المللی و ملی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
غلامحسین خسروی تصریح کرد: امروز که مردم پاکستان جرات می‌کنند در مقابل آمریکا بایستند همه به برکت خون پاک شهید صادق گنجی است و همه اینها برای ما و ملت ایران اسلامی افتخار و غرور است.
وی افزود: شهید صادق گنجی فریاد آگاهی و بیداری حکومت اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرد و سرانجام توسط خشم دشمن سوخت.
خسروی گفت: شهادت ایشان همانند زندگی سراسر پربرکتش باعث خیرات و برکاتی به ویژه در بعد بیداری اسلامی در منطقه شده است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: اگر امروز حکومت پاکستان جرات پیدا می‌کند که در مقابل ددمنشی ارتش آمریکا و ناتو بایستد و مجلس پاکستان بر سر متجاوزات آمریکایی فریاد بکشد همه از برکات خون شهید صادق گنجی و بیداری اسلامی است که انقلاب اسلامی در  منطقه ایجاد کرد.
خسروی خطاب به خانواده و مادر شهید گنجی گفت: شما مادر معنوی دشتستان هستید و وجود شما مادر بزرگوار مایه افتخار و عزت همه ما است و خداوند به شما اجر و پاداش و صبر بدهد.
فرماندار دشتستان بیان کرد: تلاش می‌کنیم که امسال نیز مراسم شهید صادق گنجی با شکوه و جلوه‌ای خاص برگزار شود.
مادر شهید صادق گنجی نیز گفت: من خیلی از خدا شاکرم که چنین توفیقی را به ما داد و دو فرزند خود را در راه خدا نثار اسلام و انقلاب اسلامی کردم.
وی افزود: شهید صادق گنجی کوچک‌نفس و دوست‌داشتنی بود.
شهید صادق گنجی در سال  1365و در سن 24 سالگی مسئولیت خانه فرهنگ و سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی را در کشور پاکستان برعهده داشت.
شهید صادق گنجی 28 آذرماه سال 1369 در مراسم تودیع خود در جلو درب هتل اینترنشنال لاهور پاکستان بر اثر هجوم وحشیانه ایادی استکبار به شهادت رسید.
مقرر شده است مراسم سالگرد شهید صادق گنجی در تاریخ 22 دی ماه در برازجان با حضور مسئولان بین‌المللی و کشوری و استانی برگزار شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول