اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

نمایشگاه "صدر اسلام تا بیداری اسلامی" در کشور بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی نه تنها در استان بوشهر بلکه در کل کشور بی‌نظیر است.

نمایشگاه "صدر اسلام تا بیداری اسلامی" در کشور بی‌نظیر است
حجت الاسلام نعمت الله عظیمی فر صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه صدر اسلام تا بیداری اسلامی در دشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی، اظهار داشت: از دست اندر کاران این نمایشگاه در یک برنامه  ویژه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی تقدیر می‌شود.
معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این نمایشگاه یک کار عظیم فرهنگی در کشور است و ما نیز توقع داریم نهادهای فرهنگی نیز از این عزیزان حمایت کنند زیرا در یک روستا با کمترین امکانات یک نمایشگاه جهانی را خلق کرده‌اند.
وی با تقدیر از هیئت ابوالفضل روستای فقیه یادآورشد: حال و هوای نمایشگاه معنوی و دینی است این حرکت خدمت بزرگی به دین و انقلاب محسوب می‌شود خوبی این نمایشگاه این است که فقط از گذشته سخن نگفته بلکه هم گذشته را به تصویر کشیده و هم حال را تحلیل و بررسی کرده است.
عظیمی فر تصریح کرد: این نمایشگاه موجب می‌شود اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان از این نمایشگاه درس عبرت را بگیرند و خاصیت این نمایشگاه آموزش غیر مستقیم از صدر اسلام تا بیداری اسلامی است که این خود تجسم تاریخ است که با هنر نمایی بسیار عالی  و با اخلاص قرآن و با بصیرت برگزار کنندگان این نمایشگاه دائر شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: این نمایشگاه از صدر اسلام آغاز می‌شود و به حالت دایره‌ای به بیداری اسلامی می‌رسد که این نشان دهنده هنر عظیمی است که در آن به‌کار گرفته شده است.
حجت الاسلام سعید توکلیان افزود: در زمان صدر اسلام تازیانه‌هایی که به بلال می‌زدند همین تازیانه ها امروز در بحرین و عربستان سعودی و در کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم.
وی یادآورشد: وقتی از نمایشگاه بازدید می‌کنیم می‌بینیم همان اتفاقاتی که در صدر اسلام افتاد همین اتفاقات از پیروزی انقلاب اسلامی تا الان دارد تکرار می‌شود.
توکلیان تصریح کرد: دشمن با تفکر شیعی و ولایی مخالف است و این دو تفکر باید هدف تیر دشمن قرار گیرد و ما افتخار می‌کنیم که سر خود را در راه اهل بیت و ولایت تقدیم کنیم.
مسئول دفاتر شهرستان‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر دعوت می‌کنیم که از این نمایشگاه که بزرگترین و بی نظیر‌ترین نمایشگاه در استان و حتی کشور و خارج از کشور در زمینه صدر اسلام تا بیداری اسلامی است بازدید کنند.
حجت الاسلام سید جلال سعیدی افزود: بر پایی این نمایشگاه پاسخی است به ندای "هل من ناصر حسینی "و ادامه نهضت کربلاست.
وی گفت: این نمایشگاه تجلیگاه ولایت امیرالمومنین علی (ع) است.
سعیدی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه نه در سطح شهرستان، استان، کشور بلکه بین المللی است زیرا با احداث نماد میدان لولو بحرین این نمایشگاه را بین المللی کرده‌اند.
سعیدی اضافه کرد: از مسئولان فرهنگی کشور انتظار داریم ضمن بازدید از این نمایشگاه زمینه را برای برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها با همین موضوع فراهم کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول