اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

بیداری اسلامی ‌پای درس بسیج شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیداری اسلامی که پای درس بسیج شکل گرفته محصول ناب فرهنگ عاشورایی است.

بیداری اسلامی ‌پای درس بسیج شکل گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار‌ سرتیپ پاسدار بسیجی محمدرضا نقدی در جمع دانش‌آموزان بسیجی استان خراسان رضوی در محل تالار غدیر سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: بسیجیان امید تمام مردم بوده و در همین راستا باید بسیج در این ‌ارتباط‌ به صورت فعال عمل کند.
وی با اشاره به صحبت‌های اخیر امام جماعت مسجد نیویورک در رابطه با جنبش وال استریت و رابطه آن با انقلاب اسلامی تصریح کرد: وی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های آمریکایی توانایی ایران در دستگیری سرنوشت خود را عامل اصلی به وقوع پیوستن جنبش وال استریت بیان کرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین توضیح داد: این حرف را یک آمریکایی که هیچ وابستگی به نظام جمهوری اسلامی ندارد زده است.
وی اعلام کرد: تبدیل بسیج به عنوان یک مجموعه رو به‌رو رشد که تمام آحاد آن در یک نظام بصیرتی فرار از جمله انتظارات موجود در این زمینه است.
نقدی تأکید کرد: از جمله ویژگی‌های مهم یک بسیجی فداکاری، شجاعت و ایستادگی در راه حقیقت است که جزو انتظارات نیز محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در مقابل راهیان نور بسیج خیلی از جریان‌ها سعی در به راه شر بدون جوانان ما را دارند، تأکید کرد: در این زمینه وظیفه بسیج سنگین‌تر شده و باید حساسیت بیشتری به این گونه امور نشان دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین دادن موعظه را کاری استمراری دانست و متذکر شد: در این زمینه هیچ کس حتی پیامبر خدا(ص) مبرا نیست.
وی با اشاره به انجام کارهای مختلف در مجموعه بسیج ابراز داشت: اقدامات بسیج و بسیجیان نیز با همین رویکرد صورت پذیرد.
نقدی با بیان اینکه انسان برای عبور از چرخه تحول نیاز به موعظه دارد، خاطرنشان کرد: همچنین این گونه موعظه‌ها برای افراد مختلف متفاوت است.
وی به سنگ باران و طوفان شبهات روز افزون اشاره کرد و یادآور شد: تنها راه مقابله در برابر این سنگ باران غیر منصفانه نیز همین موعظه‌پذیری است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید روی خود کار کنیم، تأکید کرد: تنها ثبت‌نام در بسیج به معنای بسیجی‌بودن نسیت.
وی با اشاره به اختصاص چندین میلیارد تومان به بسیجیان برتر در قالب هزینه سفر‌های معنوی به عتبات عالیات، گفت: روابط بسیجیان با خود و دیگران باید رفتاری دوستانه و عمیق باشد.
نقدی بهترین محتوای موجود را بیانات مقام ولایت ذکر کرد و افزود: این موضوع مهم‌ترین سند محتوای اخلاقی و فرهنگ جامعه به حساب می‌آید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول