اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد:

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور 1000 شیرخواره در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی با حضور 1000 طفل شیرخواره در برازجان خبر داد.

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور 1000 شیرخواره در برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در جلسه برنامه‌ریزی همایش شیرخوارگان حسینی در برازجان اظهار داشت: محرم ماه بزرگی است و شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) در این ماه واقع شده است و تجلیل از مقام والای امام حسین(ع) یک وظیفه همگانی است.
وی با اشاره به اهمیت قیام سالار شهیدان افزود: امام حسین(ع) برای احیای اسلام و برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر، جان خود و خانواده را تقدیم کرد و بدون تردید اگر محرم و عاشورا نبود نامی از اسلامی باقی نمی‌ماند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: از روحانیون و علما و اساتید و صاحب‌نظران انتظار داریم نسبت به تبیین جایگاه محرم و اهمیت عاشورا و ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) اهتمام ورزند و جوانان و نوجوانان را با این قیام آشنا کنند.
محمودی‌نیا در این جلسه ضمن تجلیل از مقام والای شیرخوار ابا عبدالله‌الحسین (ع) گفت: طفل امام حسین (ع) با آن که دستان کوچکی دارد اما گره‌های بزرگی را باز می‌کند.
وی افزود: شما با برگزاری این همایش باعث تسلای دل داغدار مادر آن حضرت و حضرت سیدالشهدا (ع) می‌شوید؛ وقتی امام حسین (ع) از ما راضی شود قطعا خدا هم از ما راضی می‌شود و این کار بزرگی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی با حضور 1000 طفل در برازجان خبر داد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همایش شیرخوارگان حسینی در جمعه اول محرم در محل حسینیه اعظم برازجان برگزار می‌شود و تعداد 1000 شیرخواره از دشتستان در این مراسم مشارکت دارند.
محمودی‌نیا افزود: بیش از یک‌هزار دست لباس ویژه شیرخوارگان و تراکت تبلیغ و بنر برنامه تهیه و در شهر توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با همه توان و ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه مراسمات محرم‌الحرام در دشتستان همکاری کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول