اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان:

۳ گروه در مقابل اصولگرایان قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به مشکلات عدیده نظام سلطه گفت: تصمیم داریم نامزدهایی را انتخاب کنیم که تمایلی به جریان فتنه و جریان انحرافی وجریان فساد نداشته باشند اما این کف شرایط است و شایستگی‌های دوازده‌گانه‌ای که در منشور اصولگرایی مشخص شده نیز مدنظر است.

۳ گروه در مقابل اصولگرایان قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا زاکانی ظهر امروز در نشست جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مشهد اظهار داشت: امروز ما در یک درگیری سنگین و نفس‌گیر در مقابل نظام سلطه قرار داریم و ان شاء الله این مرحله انقلاب نیز به خوبی و با غلبه بر دشمن دنبال خواهد شد.
وی افزود: نظام سلطه در عرصه جهانی دچار مشکلات عدیده است و در داخل کشور های وابسته به خودشان نیز به بن بست رسیده‌اند.
وی افزود: به دنبال این مسئله کشورهای تابع نظام سلطه نیز وضعشان معلوم است و گرفتارشده اند و گرفتاریشان هم جدی است.
زاکانی خاطر نشان کرد: سلطه‌گران ایران را عامل اصلی نرسیدن به خواسته‌هایشان می‌دانند و حاضرند برای از بین‌بردن آن هر کاری بکنند که با اخلاص می‌توان با این توطئه ها مقابله کرد ضمن آنکه نیروی عظیمی هم به ما کمک می‌کند و اراده خداوند هم بر این قرار می‌گیرد تا اتفاقی مثل ماجرای پهپاد جاسوسی(پرنده هدایت شونده از دور) آمریکا بیفتد تا هواپیمایی که برای آن 44 میلیارد دلار هزینه کرده اند، با وجود فشارها و محدودیت‌هایی که برای کشور ما ایجاد می‌کنند سبب جلو افتادن ما در بعضی عرصه‌ها به اندازه 20 سال شود.
وی گفت: در کشورهای منطقه هم اتفاقاتی دارد می‌افتد و صداهایی بلند می‌شود که سال 57 از کشور ما بلند شد البته این اتفاق در هر جایی با اقتضائات خودش همراه است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شرایط کنونی در داخل هم فضا دارد شفاف‌تر می‌شود و نقاب از چهره‌ها می‌افتد به شکلی که در سه یا چهار سال گذشته نمی‌شد درباره بعضی مسائل و جریانات صحبت کرد اما امروز این مسائل برای مردم روشن شده است.
زاکانی تصریح کرد: برای تسریع پیروزی جریان بیداری اسلامی و تسریع شرایطی که اصولگرایی در آن فعال بوده و یک امید برای کشور‌های به پا خواسته غربی باشد اهمیت دارد که گفتمان اصول گرایی در کشور وجود داشته باشد زیرا تحقق اهداف بلند مدت و مقابله با نظام سلطه نیز نیاز به استمرار این گفتمان دارد و منوط به این است که در این انتخابات اکثر کرسی‌های مجلس را در دست بگیریم.
وی ادامه داد: وقتی از منظر بالاتری رویدادها را بنگریم خیلی از مسائل قابل حل است و برای عبور از این عرصه نیاز به یک بصیرت است که جای اصلی و مختصات ما را به ما نشان دهد و در کنار آن نیاز به وحدت است .
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: بعضی از اصرارها و خرده گیری ها به نفع مخالفان است و بر خلاف پاره‌ای از مشکلات که وجود دارد؛ جریان اصولگرایی باید جلوی سوء استفاده‌ها رابگیرد.
وی گفت: در جایی که تعداد کاندیداهای اصولگرا زیاد است نیاز به ذهنی روشن و با دغدغه مسائل کشور است تا اصولگرایی که احتمال موفقیت بیشتری دارد، بماند.
زاکانی خاطر نشان کرد: بعضی از دوستان دچار خرده‌گیری شده اند در حالی که بر اساس تجربه سال 76 اینگونه مسائل میدان را برای دیگران باز می‌کند.
وی با اشاره به حضور سه گروه فتنه‌گر، انحرافی و افراد فاسد و دنیا پرست در عرصه پیش رو گفت: اینکه عناصر فتنه می‌گویند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم قصه و داستان است و فتنه گرانی که ولو به اندازه یک نفر امکان حضور در مجلس داشته باشند و به نفع تشکیلاتشان باشد، حتما در انتخابات شرکت می‌کنند.
زاکانی افزود : جریان انحرافی به دنبال عناصر بله قربان‌گو است و ده ها میلیون برای هر نماینده در نظر گرفته اند تا بتوانند وارد مجلس شوند و اگر جایی بین آنها و عناصر فتنه اختلاف بود جریان منحرف کنار می‌کشد تا فتنه‌گران وارد میدان شوند و این درحالی است که از هیچ تهمت و دروغی هم ابایی ندارند و بخشی از قدرت هم در دست گروهی از آنهاست.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: جریان انحرافی به صورتی می‌آید که محتوای آن در حمایت از دولت و تیم خاص اطراف آقای احمدی‌نژاد است و هر کس را هم که بتواند با پول وارد مجلس شود و بعد آدم آنها باشد، جذب می‌کند.
زاکانی ادامه داد: عده‌ای پیگیر حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند تا سبب مشروعیت‌زدایی از از نظام و فراهم کردن زمینه حضور بیگانگان در کشور شوند و با این اوضاع ما به دنبال حضور بسیار پررنگ مردم و انتخاب آزادانه آنها هستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: پس، صحنه امروز که کمتر از سه ماه تا انتخابات مانده است یک صحنه عادی نیست و الان موقع آن است که برخی از کسانی که در معرض انتخابند و برای رضای خدا وارد میدان می‌شوند؛ برای رضای خدا وارد میدان نشوند و اجازه دهند کسانی که احتمال بیشتری برای انتخابشان وجود دارد حضور یابند.
وی گفت: در یک کار جهادی سه ماهه در جبهه متحد اصولگرایان تصمیم داریم نامزدهایی را انتخاب کنیم که از نظر سیاسی قابل بررسی باشند و تمایلی به فتنه و جریان انحرافی و فساد نداشته باشند اما این کف شرایط است و شایستگی‌های دوازده‌گانه‌ای مشخص شده است که بر اساس آن افراد با هم سنجیده می‌شوند.
زاکانی اظهار داشت: مجموعه‌های مختلف باید دست در دست هم دهند و گفتمان اصولگرایی را در سر دست گرفته تا آن را در تمام شهرستان‌ها فعال کنیم و بتوانیم کاری کنیم که بهترین افراد وارد مجلس شوند.
زاکانی با اشاره به نیاز به انتخاب افرادی خوب با مشارکت بالای مردم افزود : اگر جمعی وارد مجلس شوند که پای بند به نظام باشند و یک پشتوانه‌ای مانند بزرگان و اساتید حوزه در پشت سر آنها باشد می‌توانند کارهای ناشدنی را هم انجام دهند.
وی کار انتخاب افراد در برخی استان‌ها را دارای پیچیدگی‌های خاصی دانست و گفت: ما با مسئولان گروه‌های اصول گرا اتفاق نظر داریم اما در راه رسیدن به آنها ممکن است اختلافات سلیقه ای احتمالی باشد که ان شائ الله این موارد را نیز پشت درهای بسته حل می‌کنیم.
زاکانی خاطرنشان کرد: مسیری که در جبهه متحد اصولگرایان طی می‌شود مسیری کاملا منطقی و قابل دفاع است و همه اصولگرایان برای کسب پیروزی های بزرگتر به این جبهه بپیوندند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول