اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

داشتن بانک اطلاعاتی برای پژوهشگران ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: داشتن بانک اطلاعاتی برای پژوهشگران ضروری است.

داشتن بانک اطلاعاتی برای پژوهشگران ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از هواپیمای بدون سرنشین عقاب 2 در کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش در سال‌های گذشته به سمت تحقیق و پژوهش گام‌های خوبی برداشته و شاهد شکوفا شدن استعدادهای درخشانی هستیم.
وی با تاکید بر لزوم تقویت پژوهش در مدارس افزود: در امر پژوهش ضمن داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت داشتن بانکی اطلاعاتی در این زمینه نیز ضروری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: پژوهش‌هایی که در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد باید امکان اشاعه یافته‌های آن وجود داشته باشد.
رضایی تصریح کرد: استان بوشهر مملو از استعدادهای سرشار و بالقوه‌ای است که باید به فعلیت برسد.
وی افزود: حمایت از مبتکرین و مخترعین خلاق و ارائه‌کنندگان طرح‌های پژوهشی موفق از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این اداره کل است.
فرماندار کنگان نیز در این آیین اظهار داشت: هفته پژوهش فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های والای نوجوانان و جوانان با استعداد این مرز و بوم است.
تیمور یزدان‌شناس افزود: شهرستان کنگان دارای استعدادهای بالایی است که باید با میدان دادن به جوانان و حمایت مادی و معنوی از این قابلیت‌ها برای توسعه شهرستان و استان و کشور بکارگیری شود.
وی ابراز داشت: امروز دانشمندان این مرز و بوم توانسته‌اند در عرصه‌های مهم علم و دانش در دنیا موفقیت‌های زیادی کسب کنند که نشان دهنده توجه به پژوهش است.
شهردار بندر کنگان نیز در این مراسم گفت: 10 میلیون ریال از طرف شهرداری بندر کنگان بابت ساخت این هواپیما به مخترع تقدیم خواهد شد.
 عبدالله حسینی کنگانی بیان داشت: حمایت از پژوهشگران و مخترعان جوان در دستور کار این شهرداری قرار دارد.
در این آیین هواپیمای عقاب 2 با پرواز در بخشی از آسمان کنگان جلوه‌ای از استعداد و توانایی جوانان کنگانی و ایرانی را به ظهور رساندند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول