اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی حرکات قامتی در نمایشگاه پژوهش

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های آموزشی حرکات اصلاح قامتی در نمایشگاه پژوهش برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی حرکات قامتی در نمایشگاه پژوهش
عباس میرسیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره برنامه‌های هفته پژوهش این اداره اظهار داشت: چاپ کتاب همایش تربیت بدون کلام و ارسال آن به اداره تربیت بدنی استان‌های کشور و ارائه پروپزال پنج عنوان پژوهش در حوزه تربیت‌بدنی از جمله برنامه‌های هفته پژوهش است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: عناوین پروپزال پنج عنوان پژوهشی در حوزه تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان را سنجش ساختار قامتی دانش‌آموزان دختر و اثربخشی کانون‌های ساختار قامتی و آمایش استعدادهای دانش‌آموزان استان با تأکید بر آزمون‌های مهارتی و آمادگی جسمانی از جمله عناوین این پروپزال‌هایی است که در نمایشگاه پژوهش ارائه می‌شود.
رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: آسیب‌شناسی طرح فعلی آموزش شنا- سباح و بررسی فضاها و اماکن ورزشی آموزش و پرورش و مقایسه آن با فضاهای استاندارد مسابقات و نیازسنجی آموزش معلمان تربیت‌بدنی استان، از جمله این عناوین پژوهش است.
میرسیستانی درباره دیگر برنامه‌های تربیت بدنی آموزش و پرورش افزود: راه‌اندازی و تجهیز 48 پایگاه اصلاح ساختار قامتی در استان خراسان رضوی، راه‌اندازی 500 کانون ورزشی در سطح استان در رشته‌های مختلف از برنامه‌های مورد توجه در تربیت‌بدنی آموزش و پرورش است.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: مسابقه دو صحرانوردی در دو مقطع راهنمایی و متوسطه پسران به میزبانی شهرستان فریمان نیز به زودی برگزار می‌شود.
میرسیستانی درباره کانون‌های اصلاح ساختار قامتی افزود: این کانون‌ها با حضور مربیان متخصص ورزش خواهر و برادر در کانون برنامه‌های ورزشی برای رفع مشکلات قامتی دانش‌آموزان پس از ابلاغ اعتبار و بسته ورزشی از محل اعتبار ارتقا شاخص‌های فرهنگی تأمین شده است.
وی افزود: دانش‌آموزانی که در مدارس به لحاظ ساختار قامتی دچار مشکل هستند شناسایی و به این کانون‌ها برای اصلاح ساختار قامتی معرفی می‌شوند تا با کسب برنامه‌های ورزشی ساختار قامتی آنها تصحیح شود.
میرسیستانی افزود: اداره‌کل تربیت‌بدنی آموزش و پرورش طرح سباح و طناب‌ورز را در سطح استان خراسان اجرایی کرده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: برگزاری جلسات هماهنگی و ارتقا شاخص‌های فرهنگی، بازدید و نظارت مستمر در برنامه‌های تربیت‌بدنی 138 مدرسه در استان با حضور کارشناسان تربیت‌بدنی و توزیع وسایل ورزشی و تجهیزات در بین نواحی و مناطق استان از برنامه‌هایی بوده است که این اداره در این ماه انجام داده است.
میرسیستانی درباره وضعیت دانش‌آموز سانحه دیده علی مخنکی افزود: وی پس از هماهنگی با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و کمیسیون پزشکی مربوط به درمان دانش‌آموز به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.
وی افزود: اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی مبلغ 33 میلیون و 250 هزار تومان را برای اعزام و بستری شدن دانش‌آموز سانحه ‌دیده، هزینه و پشتیبانی کرده است.
میرسیستانی اظهار داشت: در تماس‌هایی که با والدین علی مخنکی داشتیم، بهبود نسبی در وضعیت وی دیده شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول