اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

عضویت خبرنگاران در کارگروه‌های تخصصی اداری بابلسر و فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار از عضویت خبرنگاران در کارگروه‌های تخصصی اداری در این شهرستان‌ها خبر داد.

عضویت خبرنگاران در کارگروه‌های تخصصی اداری بابلسر و فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، فرهاد باقری صبح امروز در سومین گردهمایی اصحاب رسانه و مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار اظهار داشت: خبرنگار کسی است که با استفاده از منابع خبری، وظیفه تهیه گزارش کامل و جامع و قابل پخش از یک واقعه را برعهده دارد.
وی بیان داشت: هر قدر دامنه فعالیت رسانه گسترده‌تر باشد، خبرنگاری در آن رسانه اهمیت بیشتری دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ابراز داشت: تاسیس انجمن خبرنگاران، ارائه پیشنهاد جهت انتخاب مشاور رسانه‌ای فرماندار، تشکیل کار‌گروه تخصصی در حوزه‌های مختلف در نشست چهره به چهره مسئولان و خبرنگاران در دستور کار قرار گرفته است.
این مسئول تصریح کرد: با عضویت خبرنگاران در کارگروه تخصصی با سرویس‌های مختلف فرهنگی، آموزشی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای بررسی ضعف‌ها و کمبودها و همچنین ارائه پیشنهاد و راهکار در نشست چهره به چهره خبرنگاران و مسئولان وارد مرحله جدیدی شده است.
باقری همچنین با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری مقابله با جنگ نرم در بابلسر و فریدونکنار گفت: این نشست‌ها با هدف مقابله با جنگ نرم و بررسی راهکارهای عملیاتی با آن برگزار می‌شود.
وی با تشریح و تببین ماهیت دفاع مقدس و جنگ سخت و تبیین شاخصه‌های جنگ نرم و نقد و بررسی شرایط فعلی، برنامه‌های آینده و هوشیاری و آمادگی برای مقابله با اقدامات احتمالی این جریان در آینده را از اهداف اصلی برگزاری این نشست‌ها برشمرد.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار  تقویت اعتماد به نفس ملی و امید به آینده روشن و شناساندن ماهیت بازیگران جنگ نرم و سخت به نسل‌های مختلف انقلاب به‌ویژه نسل جوان از دیگر اهداف محوری این برنامه‌‌ها است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول