اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سیاسی استانداری فارس؛

بخشداران بخش‌های مرکزی و افزر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس مراسم معارفه بخشداران دو بخش مرکزی و افزر قیروکارزین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بخشداران بخش‌های مرکزی و افزر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه بخشداران دو بخش مرکزی و افزر قیروکارزین در جمع مدیران ادارات، دهیاران و معتمدان این شهرستان اظهار داشت: از کشور ما در چند سال گذشته حتی به عنوان کشوری در حال توسعه نیز نام نمی‌بردند اما امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که در بسیاری از عرصه‌ها در دنیا حرف نخست را می‌زند.
یحیی صادقی دفاع از ارزش‌های ملی، اعتقادی و همراهی با حاکمیت را مهم‌ترین شاخصه مردم کشور دانست و اضافه کرد: پیشرفت‌ها و توفیقات علمی و فناوری ما به برکت همان خون‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس و کار و تلاش جوانان مؤمن و متعهد کشور پس از آن است که با توجه به محدودیت‌های ورود تکنولوژی خارجی به کشور، جانانه برای پیشرفت و اعتلای ایران تلاش کردند.
این مسئول با اشاره به ترسیم برنامه دشمن برای تحمیل تحریم و فشار بر ایران و تشدید آن از ابتدای انقلاب تا کنون خاطرنشان کرد: امروز ایران به عنوان کشوری مستقل با شعار نه شرقی و نه غربی یک تنه در برابر تمام فشارها ایستادگی کرده و روی پای خود ایستاده و به عنوان الگویی برای تمام ملت‌های آزاده مطرح است.
این مقام مسئول استقبال از رئیس جمهور ما در دورترین کشورهای جهان و مورد توجه قرار گرفتن سخنانش در سازمان ملل توسط سران کشورها را نشانه الگو بودن ایران در جهان دانست و ابراز داشت: امروز کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و اجرای پروژه‌های بزرگ نشانه‌های آبادانی و حرکت کشور برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بیان داشت: عده‌ای به دنبال القای فضای یأس و ناامیدی در جامعه هستند که باید واقعیت‌ها را نشان داده و پروژه‌های بزرگی که برای آبادانی کشور انجام شده را ببینیم ضمن اینکه حرکت رو به رشد و کار و تلاش و توسعه این استان و شهرستان‌ها با سرعت ادامه یابد.
صادقی خطاب به مسئولان افزود: هر کسی که معارفه می‌شود باید به فکر روز تودیع خود نیز بوده و در طول دوران خدمتگزاری تلاش کند تا عملکردش به رضایت خداوند، وجدان خود و عاقبت به خیری ختم شود.
در این مراسم طی احکامی علی رحمانی به سمت بخشدار مرکزی و مجتبی دهقان به سمت بخشدار بخش افزر منصوب شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول