اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

باید برنامه مدون برای دانشگاه صنعتی کرمانشاه تدوین کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در نخستین فرصت باید برنامه یکساله، 3‌ ساله و 5 ساله برای دانشگاه تدوین کنیم.

باید برنامه مدون برای دانشگاه صنعتی کرمانشاه تدوین کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی اکبر اختری ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با تسلیت ایام محرم ‌اظهار ا‌میدواری کرد؛ کارنامه موفقی در این پست داشته باشد و در روند رو به رشد دانشگاه صنعتی که در نهایت توسعه استان را به دنبال دارد، تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به برنامه‌هایش برای دانشگاه صنعتی ادامه داد: در نخستین فرصت باید برنامه یکساله، 3‌ ساله و 5 ساله برای دانشگاه تدوین کنیم.
اختری با اشاره به اینکه باید انرژی خود را برای توسعه عمرانی دانشگاه بگذاریم، اضافه کرد: در سفر رهبری توانستیم حدود 13 هزار میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم ولی با توجه به اینکه شروع کار دانشگاه صنعتی کند بوده است نتوانسته اعتبارات خوبی در بخش عمرانی جذب کند و هنوز از برنامه پیش‌بینی شده عقب هستیم و باید در این بخش جهش داشته باشیم.
سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: در بخش عمرانی علاوه بر تکمیل پروژه دانشکده انرژی به فکر تاسیس و راه‌اندازی دانشکده‌های برق و مخابرات با توجه به جذب نیروهای متخصص در این رشته‌ها در آینده نزدیک هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برای توسعه دانشگاه باید به دنبال جذب نیروهای هیئت علمی متخصص باشیم و برای اینکه در رقابت از دانشگاه‌های دیگر عقب نیفتیم باید به فکر راه‌اندازی رشته‌هایی در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشیم.
اختری با اشاره به سند چشم‌انداز دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال 1404 گفت: در این سال باید 14 دانشگاه داشته باشیم.
سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: پیشبرد دانشگاه مگر با همدلی همکاران دانشگاه میسر نمی‌شود.
وی دانشگاه صنعتی و بدنه کارشناسی آن را مدلی جدید و متفاوت خواند و گفت: این دانشگاه نیروهایی کم ولی با قابلیت فراوان دارد و هم‌اکنون توانسته به پیشرفت‌های خوبی در بخش پژوهش و افزایش رنکینگ دانشگاه در بین دانشگاه‌ها برسد.
اختری در پایان گفت: من فردی مهمان هستم و شما همچنان که خانه خود را آباد می‌کنید باید در آباد کردن دانشگاه صنعتی بکوشید.
علی اکبر اختری دارای دکترا از دانشگاه فردوسی مشهد است و سوابقی همچون عضو هیئت علمی دانشگاه رازی، سرپرست طرح‌های عمرانی دانشگاه رازی، عضو پایه یک سازمان نظام مهندسی کرمانشاه و راه‌اندازی دانشکده مهندسی اسلام‌آباد را در کارنامه خود دارد.
پیش از این عبدالحمید پاپ‌زن رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه بود که چندی پیش برای فرصت مطالعاتی به آلمان رفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول