اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های کرمانشاه خبر داد:

کاهش 8 درصدی تصادفات بین شهری کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از کاهش هشت درصدی تصادفات بین شهری در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

کاهش 8 درصدی تصادفات بین شهری کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن خسروانی در نشست خبری ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: صنعت حمل و نقل از ارکان اصلی توسعه و نیروی محرکه جوامع بشری است.
وی افزود: این صنعت در کشور اسلامی ایران نوپاست و در عمر کوتاه خود دوران پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشته است.
مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل کشور روزهای سرنوشت سازی بوده که نقش تعیین کننده‌ای در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل و نقل کشور داشته است.
خسروانی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) در 26 آذر‌ماه سال 62 در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی و مایحتاج مردم در سراسر کشور، تصریح کرد: پس از 14سال در سال 76، روز 26 آذرماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور روز ملی حمل و نقل شناخته شد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه به بیان عملکرد حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف پرداخت و گفت: در بخش ایمنی و ترافیک 28 باب از مدارس حاشیه جاده‌های استان کرمانشاه ایمن‌سازی نرم‌افزاری و در بخش ایمن‌سازی فیزیکی نیز 30 مدرسه در حاشیه راه‌های استان ایمن‌سازی شده‌اند.
وی همچنین اجرای رزمایش با هدف افزایش سطح آمادگی نیروهای امداد و نجات، نظارت بر عملکرد مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین، بررسی و شناسایی نقاط پرحادثه جاده‌ای استان و پیگیری اصلاح آن‌ها را از جمله کارهای بخش عملکرد ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه دانست.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه ادامه داد: در هشت ماه نخست سال جاری شاهد کاهش هشت درصدی تصادفات رانندگی بین شهری در سطح جاده‌های استان کرمانشاه بودیم.
خسروانی ادامه داد: جابجایی بیش از 3/8 درصد مسافر برون‌شهری، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه VIP در محورهای برون‌استانی و اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل مسافر روستایی استان کرمانشاه از جمله کارهایی بود که در هشت ماه نخست سال جاری انجام شده است.
این مقام مسئول در بخش عملکرد حمل ونقل کالا به صدور مجوز فعالیت برای شرکت‌های حمل و نقل استان کرمانشاه، به روز رسانی بانک اطلاعات سیستم طبقه‌بندی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و جابجایی بیش از پنج میلیون تن کالا با رشد 8/10 درصد نسبت به سال گذشته اشاره کرد.
وی به آغاز عملیات اجرایی احداث پایانه مرز رسمی پرویزخان اشاره کرد و گفت: 477هزار و 489 نفر از این پایانه تردد کرده و یک میلیون و 60هزار و 218 تن انواع فرآورده‌های نفتی از طریق پایانه‌های مرزی استان جابجا می‌شوند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول