اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس؛

فرماندار شهرستان بوانات معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بوانات با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، معرفی شد.

فرماندار شهرستان بوانات معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات که به منظور معارفه فرماندار بوانات تشکیل شده بود، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هر روز به افتخارات جدیدی دست می‌یابد و این در حالی است که کشورهای اسلامی به تدریج در حال الگوگیری از کشورمان هستند.
کمال فیروزآبادی دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای و سایر پیشرفت‌های علمی کشور اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی اکنون در موقعیتی قرار دارد که حتی غربی‌ها معتقدند برای حل بحران‌های خاورمیانه باید نظر ایران را تامین کنند.
وی با تاکید بر خدمات دولت در سراسر کشور، ادامه داد: دولت در چند سال گذشته زیرساخت‌هایی مانند جاده، برق، گاز و محل استقرار گروه‌هایی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند را تأمین کرده است و از این به بعد باید با همت سرمایه‌گذاران، تولید و اشتغال‌آفرینی را تقویت کرد.
وی با اشاره به مزیت نسبی هر شهرستان، ادامه داد: باید مزیت نسبی مناطق مختلف را شناسایی و روی آن سرمایه‌گذاری کرد، چراکه هر جایی را باید با توجه به وضعیتی که دارد ساخت و چنانچه اگر کشاورزی در شهرستانی نیازها را تأمین نمی‌کند و مقرون به صرفه نیست باید در کنارش صنعت ایجاد شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با تاکید بر اینکه هدایت‌های مقام معظم رهبری بوده که کشور را به اینجا رسانده است، گفت: انسان باید از جان گذشته باشد و منافع شخصی را کنار بگذارد و به خاطر مردم و کشورش جان را کف دست بگذارد؛ همچنان که شهدا این کار را کردند.
فیروزآبادی ادامه داد: هر کسی در هر حوزه‌ای که هست باید بسیجی‌وار کار کرده و به منافع جامعه توجه کند؛ چراکه هدف، رشد و تعالی این نظام الهی بوده که موجب افتخار همگی ماست.
وی با اشاره به رشد اقتصادی کشور، تصریح کرد: در حال حاضر تولیدات صنعتی کشور، به بسیاری از کشورها صادر می‌شود و این ظرفیت وجود دارد که این تولیدات صنعتی چند برابر شود؛ چرا که ایران، نیروی انسانی عظیم، انرژی ارزان، بازار گسترده مصرف و معادن معدنی متنوع دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس اضافه کرد: فرماندار که عالی‌ترین مقام دولتی در شهرستان است باید با نگاه تخصصی، شناخت کاملی از منطقه داشته باشد و برنامه‌های بلند مدت را برای ترسیم چشم‌انداز توسعه طراحی کند تا متناسب با آن و با استفاده از نیروهای توانمند و لایق و دلسوز، مشکلات را برطرف سازد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری یک تکلیف شرعی و قانونی است و باید تلاش ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.
فیروزآبادی با تاکید بر قانون‌مداری در برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: اگر کارها به صورت قانونی پیش برود، اعتماد مردم جلب می‌شود و شاهد شکل‌گیری یک حماسه دیگر در تاریخ نظام اسلامی می‌شویم.
در پایان این جلسه، سجاد میرزایی، به عنوان فرماندار بوانات معرفی شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول