اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها گلستان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه توزین در حرکت در مسیر توسکستان گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان گفت: سامانه توزین در حرکت (WIM) در مسیر توسکستان گرگان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سامانه توزین در حرکت در مسیر توسکستان گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی میقانی عصر یکشنبه در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: این سامانه به منظور کاهش تخلفات و حوادث ناشی از اضافه بار با توجه به وجود معادن بعد از جاده جنگلی توسکستان در این مسیر کارگزاری می‌شود و با تشخیص اضافه بار کامیون‌ها به دوربین‌های نصب شده در مسیر فرمان عکس‌برداری از پلاک کامیون متخلف را صادر می‌کند.
وی تصریح کرد: این پروژه 250 میلیون تومان بودجه را به خود تخصیص داده و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان در دست اجرا است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان خاطرنشان کرد: در این استان سالانه نزدیک به 5 میلیون تن بار جا به جا می‌شود که با بهره‌برداری بهتر کارخانه سیمان گالیکش نیز این آمار با تحول بالایی مواجه می‌شود.
میقانی افزود: تاکنون سازمان به دو شرکت باربری با ظرفیت 500 نفر در حوزه کارخانه سیمان گالیکش مجوز داده است که 13 میلیارد تومان اعتبار برای خرید کامیون به این شرکت‌ها اختصاص داده شده و این عملکرد گامی بزرگی در راستای اشتغالزایی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی ناوگان باربری برون‌شهری توسط سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کامیون‌های بالای 25 سال فرسوده محسوب می‌شوند میانگین سنی 7 هزار و 78 دستگاه کامیون که در استان مشغول فعالیت هستند 13 تا 44 سال است و 840 دستگاه کامیون بالای 35 سال داریم.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان اعلام داشت: با توجه به اینکه این طرح در سال گذشته از سوی رانندگان استقبال نشد اتحادیه باربری دست به شناسایی و تجمیع کامیون‌های فرسوده بالای 35 سال و معرفی آنها به نمایندگی‌های مجاز مثل ایران خودرودیزل، سایپادیزل، ارس خودرو، زامیاد و... زده است.
میقانی متذکر شد: سود تسهیلات این طرح 14 در صد و اقساط آن هفت ساله در نظر گرفته شده است.
وی در پایان اذعان داشت: اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان باربری و خانواده‌های آنها گام موثر دیگری برای کاهش مشکلات این قشر بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول