اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل مازندران:

مجوز 8 مجتمع بین‌راهی در جاده‌های مازندران اخذ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت:‌ مجوز ساخت هشت مجتمع بین راهی در سطح جاده‌های مازندران اخذ شد.

مجوز 8 مجتمع بین‌راهی در جاده‌های مازندران اخذ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید نصرالله نژاد بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به همراهی رانندگان با جایگاه ولایت فقیه در دوره جنگ اظهار داشت: شورای انقلاب فرهنگی در سال 76 با تقدیر از همکاری مناسب رانندگان با ولایت فقیه روز 26 آذر ماه را به عنوان روز حمل و نقل و از روز 26 آذر تا اول دی ماه به نام هفته حمل و نقل نام گرفت.
وی با بیان اینکه سالانه 15 میلیون تن بار توسط رانندگان مازندرانی در کشور جابه جا می‌شود، تصریح کرد: در بخش مسافر نیز 3 میلیون مسافر با صورت وضعیت از پایانه‌ها استان در سطح کشور جابه‌جا شدند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اعلام اینکه جابه‌جایی مسافر درون استانی خارج از شهر نیز برعهده این سازمان است، یادآور شد: سالانه 30 میلیون مسافر توسط پایانه‌های مسافربری داخلی در استان جابه‌جا می‌شوند.
نصرالله‌نژاد در ادامه با اشاره به تلفات زیاد عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت در مازندران از وجود بیش از 110 دستگاه پل عابر پیاده خبر داد.
وی در ادامه به ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در مدارس استان اشاره کرد و یادآور شد: در سال 90 کار ایمن‌سازی عبور و مرور 60 مدرسه به اتمام رسید و شناسایی 400 مدرسه در حاشیه خیابان انجام شد که در حال برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی این مدارس هستیم.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران با اشاره به ساخت 24 پل عابر پیاده طی هشت ماه سال 90 یادآور شد: هر ماه سه دستگاه پل عابر پیاده در مازندران ساخته شد که این پل‌ها بیشتر برای عبور و مرور افراد مسن و دانش‌آموزان در نظر گرفته شد.
وی در ادامه از تجهیز پل‌های عابر پیاده در برخی از نقاط به سیستم حمل برقی خبر داد و بیان داشت: تجهیز پنج پل عابر پیاده به بالابر برقی در برنامه کاری قرار دارد که تا پایان سال اجرایی می‌شود.
نصرالله‌‌نژاد با اشاره به افتتاح دوازدهمین پایانه مسافربری در شهرستان بابل خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز سه پایانه مسافربری دیگر در مازندران در برنامه کاری قرار دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری این سه پایانه نیز به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران ساخت مجتمع‌های رفاهی در بین جاده‌ها را برای کاهش تلفات رانندگی عابران پیاده در مازندران بسیار موثر اعلام و بیان داشت: دو مجتمع رفاهی طی سال گذشته به بهره‌برداری رسید و مجوز ساخت هشت مجتمع بین راهی در سطح جاده‌ها استان نیز دریافت شد.   
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول