اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

همه سلیقه‌ها در ورزش‌های همگانی قابلیت اجرا دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: با توجه به تنوع فراوانی که در ورزش‌های همگانی وجود دارد، هر سلیقه‌ای می‌تواند با یک یا چند رشته ورزشی ارتباط برقرار کند.

همه سلیقه‌ها در ورزش‌های همگانی قابلیت اجرا دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نوربخش باقری ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان یک شهر مذهبی است به طور حتم روحانیت با فرهنگ‌سازی خود می‌توانند رشته ورزش‌های همگانی را بین مردم گسترش دهند.
وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تنها به فکر سلامتی مردم این استان است، تصریح کرد: با همایش‌هایی مانند همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت قدم‌های نخست را برای گسترش و توسعه ورزش‌های همگانی با رویکرد فرهنگی برداشته‌ایم.
 سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان بیان داشت: طبق آمارهای ارائه شده تنها هفت درصد از مردم استان اصفهان به ورزش می‌پردازند که پایین بودن این آمار به طور کامل قابل رویت است.
وی تاکید کرد: به طور حتم با ورود روحانیت به صحنه ورزش و رواج ورزش‌های همگانی با کمک احادیث و روایات، شاهد افزایش هرچه بهتر و بیشتر ورزش‌های همگانی بین آحاد مردم استان اصفهان هستیم.
باقری اظهار داشت: با همایش‌هایی مانند همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت و شناسایی راه‌های توسعه ورزش‌های همگانی می‌توانیم به عنوان یک الگو برای سایر استان‌ها معرفی شویم.
در ادامه معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: از اهداف دین اسلام این است که انسان در یکجا بودن توقف نکند و بداند، تحرک در اختیار انسان قرار داده شده، وسیله‌ای برای ممر از این دنیای مادی و سوق به سوی اهداف نهایی آفرینش است.
عبدالمجید خطاط با بیان اینکه تحرک دست، پا و سایر اندام انسان باید به گونه‌ای باشد که همگی در اختیار انسان قرار گیرد، تاکید کرد: یادمان باشد ورزش باید همواره در خدمت انسان قرار گیرد.
وی اشاره‌ای به اهمیت اسلام به بحث ورزش و تحرک کرد و افزود: کسانی که از دور ناشناخته در مورد اسلام نظر دهی می‌کنند در واقع زیر تأثیر دنیای غرب فرو قرار گرفته‌اند.
این مسئول بیان داشت: کسانی که در مورد تعالیم اسلام در تمام موارد از جمله آیین تندرستی نظرات بیهوده‌ای دارند مشکل اصلی آنها درگیری با دین مسیحیت است.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام مشکلات موجود در دین مسیح را به اسلام نسبت می‌دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول