اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سخنانی ابراز شد؛

توجه ویژه استاندار هرمزگان به امور بین‌الملل روابط عمومی‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان در تازه‌ترین سخنان خود پیرامون جایگاه و اهمیت نقش روابط عمومی‌ها،‌ بخش واحد بین‌الملل روابط عمومی‌ها را با عنوان حلقه‌ای گمشده خواند.

توجه ویژه استاندار هرمزگان به امور بین‌الملل روابط عمومی‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی طی نشستی مرتبط با نقش روابط عمومی‌، امور بین‌الملل را حلقه مفقوده روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان ذکر کرد.
وی ادامه داد: عنوان دقیق روابط عمومی‌ها، روابط عمومی و امور بین‌الملل است که در اکثر دستگاه‌ها بیشتر به بخش اول آن پرداخته می‌شود و از نقش امور بین‌الملل غافل می‌شوند.
استاندار هرمزگان یادآور شد: بخش بین‌الملل روابط عمومی‌ها عامل خوب ارتباطی در بخش‌های فرهنگی، سرمایه‌گذاری، سیاسی و علمی است که باید تلاش شود این بخش نقش و کارکرد معقول خود را پیدا کند.
وی همچنین از برگزاری نشست مشترک مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با مسئولان روابط عمومی‌ها با هدف تقویت ارتباط وسیع‌تر بین مردم و مسئولان، خبر داد.
عزیزی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباط مردم با مسئولان هستند، نه پل یک طرفه که زمینه عبور مدیر را فراهم کند، گفت: روابط عمومی‌ها در صورتی که صدای بلند و رسای مردم و مجموعه‌ای که وارد سیستم می‌شوند به مسئولان باشند می‌توانیم بگوئیم که نقش بی‌نظیری دارند و بدون آن چرخه روابط عمومی ناقص است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از روش‌های فنی و نوین، کارکرد خود را پیدا کنند و با بازگشت به مسیر صحیح زمینه‌های ارتباط وسیع‌تر بین مردم و مسئولان را فراهم کنند.
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها نباید زمینه ساز رفتارهای باشد که در نظام اسلامی سزاوار نیست بلکه بایستی زمینه ساز روابط سالم بین سیستم و مردم باشند.
عزیزی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهم و بی‌نظیری در دستگاه‌های اجرایی دارند، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به میزان نقشی که برای روابط عمومی‌ها در نگاه کلان تعریف شده، شرایط را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه امروز بخش اعظمی از فعالیت‌های مدیریتی در حوزه اطلاع‌رسانی تعریف می‌شود، اظهار داشت: بدون بهره‌گیری از عنصر ارتباطات کار مدیریتی چرخه ناقصی است.
استاندار هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود با  اشاره به اینکه برخی روابط عمومی‌ها از ابتدای شکل‌گیری، مسیر خود را درست تنظیم نکرده و برداشت آنها تنها این بوده که بایستی انعکاس دهنده اقدامات رئیس دستگاه باشند، بر ایجاد رویکرد جدید در روابط عمومی‌ها متناسب با نیاز روز سازمان‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول