اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای لرستان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی روابط عمومی‌ها را تقویت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرای لرستان روابط عمومی‌ها را تقویت کنند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی روابط عمومی‌ها را تقویت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسعود بهرام‌نژاد پیش از ظهر امروز به نمایندگی از روابط عمومی‌های ادارات لرستان در جمع مدیران لرستانی با اشاره به نقش و تأثیر روابط عمومی‌ها در ارائه عملکرد ادارات و سازمان‌ها با بیان اینکه نوع نگاه به روابط عمومی‌ها باید تغییر یابد گفت: روابط عمومی جایگاه تحلیل‌گر را داراست.
وی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تعامل مطلوب خود با رسانه‌ها گام‌های مهمی در زمینه تحقق افکار سنجی، نیاز سنجی و شفاف‌سازی مسایل مربوط در جامعه داشته باشند.
در حال حاضر روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند رسانه‌ای و مشاوره‌ای مدیران دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.
بهرام‌نژاد از مسئولان خواست تا با صدور حکم مشاور برای مسئولان روابط عمومی‌ها گامی موثر در زمینه اعتلای وضعیت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بردارند.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه در حال حاضر اکثر روابط عمومی‌ها به صورت واحد در ادارات و سازمان‌ها مستقر هستند، اظهار داشت: برای حل مشکلات موجود باید این واحدها به اداره روابط عمومی و یا حتی به معاونت تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی برخی از ادارات مدیر محور هستند و آنچه را که مدنظر مدیر سازمان و یا دستگاه باشد انجام می‌دهند، از مدیران خواست تا با نگاه علمی و تخصصی به این امر بپردازند.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان کمبود نیروی انسانی کارشناس، نداشتن بودجه خاص تبلیغ و اطلاع‌رسانی، عدم بهره‌مندی از آموزش‌های لازم، نبود فضای فیزیکی مناسب و کمبود امکانات اولیه از جمله رایانه و دوربین از دیگر مشکلات پیش روی روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها دانست.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول