اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی فرمانداری نکا:

روابط‌ عمومی‌ها خود را برای اطلاع‌رسانی سفر دولت آماده کنند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فرمانداری نکا گفت: روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان نکا، خود را برای اطلاع‌رسانی سفر دولت آماده کنند.

روابط‌ عمومی‌ها خود را برای اطلاع‌رسانی سفر دولت آماده کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، با تلاش شورای روابط عمومی شهرستان نکا، جلسه مشترک خبرنگاران و روابط عمومی‌های این شهرستان برگزار شد.
مصطفی باقری مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فرمانداری نکا در این جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی راهکارها و تعامل بین روابط عمومی‌های شهرستان و خبرنگاران بوده است.
وی تصریح کرد: خبرنگاران از بازوان فعال و نیرومند روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی عملکرد هستند که نباید نادیده گرفته شوند.
باقری یادآور شد: تقویت مشارکت عمومی در تصمیم‌گیری‌ها، اجرا و پیگیری اهداف اطلاع‌رسانی و ایجاد وحدت رویه در این عرصه برای انعکاس مطلوب خدمات فعالیت‌ها و اقدامات دولت خدمتگزار به مردم از جمله مواردی است که باید مورد توجه همه روابط عمومی‌ها باشد.
این مسئول بیان داشت: شانیت روابط عمومی در فرهنگ‌سازی است و باید در این راستا با تمام توان وارد شویم تا برای رشد و شکوفایی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به مردم گام برداریم.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فرمانداری نکا ادامه داد: روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند و باید در این باره تلاش کنند.
باقری همچنین با اشاره به سفر قریب‌الوقوع دور چهارم ریاست جمهوری به مازندران از روابط عمومی‌ها درخواست کرد که برنامه‌ریزی مناسب را در این رابطه انجام داده و پروژه‌ها و مصوبات را با درصد پیشرفت مناسب اطلاع‌رسانی کنند.
وی گفت: روابط عمومی نهادی فرهنگی است که باید در این رابطه تلاش کند و تبلیغات تنها مجهز شدن به ابزارهای نوین ارتباطی راه حل مشکل نیست بلکه باید هدف مشخص شود تا تبلیغات به ضد تبلیغ منجر نشود.
شعبان خدادادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهرستان نکا نیز به عنوان یکی از اعضای شورای روابط عمومی شهرستان نکا در این جلسه بر تعامل دو سویه روابط عمومی‌ها و خبرنگاران تاکید کرد.
وی گفت: این نشست برای بهره‌گیری و استفاده از توانمندی‌های روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی، تبادل اطلاعات و تجربیات است و باید برای تقویت روابط عمومی‌ها و اطلاع‌رسانی تلاش کنیم.
روابط عمومی‌ها و اعضای شرکت کننده در این جلسه یکی از مشکلات و مسائل پیش روی روابط عمومی‌ها را بحث نیروی انسانی و ساختار تشکیلاتی اداری و عدم امکانات لازم همانند دوربین و فاکس اختصاصی عنوان کردند.
خبرنگاران نیز در این نشست خواستار حضورشان در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی شدند و بیان داشتند: دستگاه‌های اجرایی باید تعامل مناسب با خبرنگاران داشته و شانیت خبرنگاران را در برنامه‌ها حفظ کنند.
خبرنگاران حاضر همچنین خواستار توجه به همه این قشر شده و بخشی‌نگری به خبرنگاران را  نیز از آفات مهم روابط عمومی‌ها دانستند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول