اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبارات لازم؛

60 مسجد کامیاران تعمیر و بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران گفت: با اختصاص اعتبارات ویژه 60 مسجد این شهرستان تعمیر و بازسازی می‌شود.

60 مسجد کامیاران تعمیر و بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی صبح امروز در مراسم تجلیل از هیئت‌های برگزار کننده مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) کامیاران، به جایگاه مساجد در ارتقای بیش از پیش ارزش های اسلام و فرهنگ اسلامی اشاره کرد و  اظهار داشت: نقش و اثر مساجد در توسعه، اشاعه فرهنگ قرآنی، انقلابی و اندیشه‌های بزرگان دینی بسیار بی‌بدیل است.
وی خاطرنشان کرد: نباید با خالی کردن مساجد خلاءهای فرهنگی ایجاد کرد، چرا که خالی شدن مساجد مسیر دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان هموار خواهد کرد.
فرماندار کامیاران از اختصاص اعتبارات ویژِه‌ای به منظور بهسازی و تعمیر مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: تعمیر و بهسازی مساجد با توجه به جایگاه ارزشی آنها باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
روحانی در ادامه از وحدت و یکپارچگی به عنوان بزرگ‌ترین رمز موفقیت و اقتدار ملت ایران نام برد و افزود: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی مذهب کامیاران ریشه‌های عمیقی دارد و این وحدت در ایام محرم و سوگواری امام حسین(ع) بسیار پررنگ و برجسته خود را نشان می‌دهد.
وی اخلاص در نیت به همراه عشق ورزیدن به مردم را موجب تداوم و پایداری فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی دانست و اضافه کرد: داشتن اخلاص و همدلی در انجام کارها و امورات موجب انجام رسالت‌ها به بهترین شکل خواهد شد.
فرماندار کامیاران خاطرنشان کرد: در این میان کارهایی که در راستای رضای خداوند تبارک و تعالی انجام می‌شود، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کامیاران نیز در این جلسه از فعالیت 14 هیئت در مراسمات عزاداری سالار شهیدان در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ در طول ایام محرم بیش از 30 نفر مبلغ مذهبی به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده‌اند.
حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده به تجهیز چهار خانه عالم در این مدت اشاره کرد و افزود: 30 تن برنج، 13 تن روغن و سه تن شکر به ارزش یک میلیارد ریال در این ایام در بین مردم کامیاران توزیع شده است.
وی از عملکرد بسیار خوب رسانه‌ها و دستگاه‌های دولتی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات عزاداری امام حسین(ع) و پوشش خبری مطلوب آن تقدیر کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فعالان و مسئولان هیئت‌های عزاداری این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول