اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد:

انهدام باند توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باند تهیه و توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره در اراک خبر داد.

انهدام باند توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره در اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمد عباسی گفت: با انهدام باند تهیه و توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره در شهر اراک 4 متهم دستگیر و تعداد 2 هزار و 827 قطعه انواع تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با به کارگیری منابع و مخبرین پس از اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره در سطح شهرستان اراک شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با شناسایی سر دسته این باند کلیه تحرکات وی تحت نظر گرفته شده و نهایتا منزل و انبار تجهیزات دریافت از ماهواره و سایر همدستان وی نیز که در آنجا تردد داشتند مورد شناسایی قرار گرفتند.
وی افزود: نهایتا طی هماهنگی با مقام قضایی از انبار مورد نظر بازرسی به عمل آمده که ضمن دستگیری 4 نفر متهم، تعداد 2 هزار و 827 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و ضبط شد.
عباسی گفت: در بازرسی‌های انجام شده همچنین دو دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودرو سمند مجهز به دستگاه دودزا توقیف شده و متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده اعتراف کردند کلیه تجهیزات را از استان کردستان با خودرو سمند فوق به اراک  انتقال داده‌اند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول