اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بوشهر خبر داد:

انهدام باند توزیع تجهیزات ماهواره‌ای در گناوه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر از کشف هزار و 217 قلم تجهیزات دریافت از ماهواره به دنبال انهدام یک باند فعال توزیع تجهیزات ماهواره‌ای در شهرستان گناوه خبر داد.

انهدام باند توزیع تجهیزات ماهواره‌ای در گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله خسروانی صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی این استان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گناوه در راستای متلاشی کردن باندهای تهیه و توزیع انواع دستگاه‌های دریافت از ماهواره در سطح شهرستان وارد عمل شد.
وی اظهار داشت: پلیس به دنبال تحقیقات گسترده باندی به سرکردگی محمد که در سطح وسیع اقدام به تهیه و خرید انواع دستگاه‌های دریافت از ماهواره و کالاهای ممنوعه قاچاق از سایر کشورهای حوزه خلیج فارس و انتقال آن از طریق مرزهای آبی به استان بوشهر و سپس اقدام به فروش آن در بین مشتریان در سایر نقاط کشور می‌کرد را شناسایی کرد.
خسروانی افزود: موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر قرار گرفت و با هماهنگی با مقام قضایی و انجام کارهای پشتیبانی و عملیاتی و تعقیب و مراقبت سرانجام در یک عملیات هماهنگ و منسجم این باند در شهرستان گناوه منهدم شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر یادآور شد: در این عملیات بیش از چهار هزار و 173 قلم انواع تجهیزات دریافت ماهواره اعم از رسیور، پایه دیش، ال.ان.بی و ... کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر با جدیت در راستای مبارزه با تجهیزات ماهواره‌ای برخورد می‌کند.
همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در حاشیه این مراسم با اشاره به عوامل تاثیرگذار در بروز تصادفات گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشتر تصادفات به دلیل خطای عامل انسانی است بنابراین آموزش و راهنمایی در کاهش تصادفات تاثیر بسزایی دارد.
فتح‌الله بحرینی اظهار داشت: رفتار ناصحیح در رانندگی به دلیل نبود آگاهی در قوانین راهنمایی و رانندگی است که همین امر در بروز تصادفات بسیار مهم بوده و لازمه آن توجه به امر آموزش و استمرار آن برای تمامی اقشار جامعه است.
وی از نهادها و سازمان‌ها، مراکز آموزش عالی و دیگر رسانه‌های ارتباط جمعی به ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی برای اجرای هرچه بهتر وظیفه سنگین و خطیر خود به منظور امنیت ترافیک و توجه به امر آموزش دعوت کرد.
بحرینی، از تفاهم‌نامه پلیس راهنمایی و رانندگی با حوزه علمیه استان بوشهر به منظور اجرای برنامه آموزشی مقررات راهنمایی و رانندگی برای طلاب این حوزه در سراسر استان بوشهر خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر افزود: با اجرایی شدن طرح یاد شده طلاب سراسر استان با موضوعات مختلف ترافیک آشنا می‌شوند و این امر اهمیت و ارزش بسیاری دارد و فرصتی استثنایی برای گسترش امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد روح همبستگی در بهبود ترافیک شهری به شمار می‌رود.
بحرینی خاطرنشان کرد: عمده رفتارهای ناصحیح ترافیکی شهری که موجب بروز تصادفات درون شهری می‌شود شامل حرکت نکردن بین تقاطع، عدم توجه به چراغ راهنمایی خودرو و تغییر مسیر ناگهانی از منتهی الیه چپ به راست و بالعکس است.
وی، عبور از خطوط وسط و تجاوز به مسیر حرکت روبرو ، رعایت نکردن ضوابط حق تقدم عبور ، توقف نکردن پشت خط ایست چراغ راهنما، بی‌توجهی و نا آشنا بودن با مفاهیم چراغ‌های چشمک زن و انجام توقف دوبله را از دیگر علت‌های بروز تصادفات درون شهری عنوان کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول