اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بازدید امام جمعه قیروکارزین از منزل یک معلول؛

توانخواه قیروکارزینی صاحب ویلچر شد

خبرگزاری فارس: به دنبال بازدید امام جمعه قیروکارزین از منزل توانخواه قیروکارزینی، اداره بهزیستی این شهرستان یک ویلچر ویژه به این توانخواه اهدا کرد.

توانخواه قیروکارزینی صاحب ویلچر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین سعیده کاظمیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان قیروکارزین صبح امروز به هنگام اهدای یک ویلچر به توان‌خواه قیروکارزینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مساعدت امام جمعه این شهر در بازدید از منزل یکی از توان‌خواهان زیر پوشش اداره بهزیستی یک ویلچر برانکاردی برای این توان‌خواه با مشارکت خیران به ارزش پنج میلیون و 500 هزار ریال خریداری و به وی اهدا شد.
وی با اشاره به بازدید از منازل معلولان با حضور امام جمعه قیروکارزین افزود: در بازدید از منزل یکی از معلولان جسمی و ذهنی زیر پوشش بهزیستی که با وجود مشکلات عدیده در نماز جمعه این شهر حضوری فعال داشته، هدایایی نیز از طرف اداره بهزیستی و امام جمعه به این بانوی معلول اهدا شد.
کاظمیان اضافه کرد: بازدید از خانواده‌های معلولان با هدف ایجاد روحیه و حمایت از این قشر با حضور مسئولان این شهرستان در طول سال و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین بیان داشت: در حال حاضر این اداره سه هزار و 500 مددجو را زیر پوشش دارد که نزدیک به 80 درصد آنان معلول هستند و به حمایت‌های معنوی جامعه نیاز دارند چرا که این امر باعث بالا رفتن روحیه و امید به زندگی در این افراد می‌شود.
این مقام مسئول ضمن تقدیر از خیران ابراز داشت: خیران حمایت‌های خوبی از مددجویان این اداره داشته‌اند و این کار خداپسندانه باید ادامه یابد و مسئولان نیز امکانات ویژه معلولان را در شهرستان‌ها توسعه دهند تا حقی از این قشر ضایع نشود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول