اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد:

تصمیمات جدید دولت برای رفع موانع پتروشیمی دهدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: در جلسه هئیت دولت مشکلات و موانع بر سر راه پتروشیمی دهدشت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد که در آینده اعلام می‌‌شود.

تصمیمات جدید دولت برای رفع موانع پتروشیمی دهدشت
ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: استقبال مردم استان از رئیس جمهور تاریخی بود و جا دارد از مردم به خاطر خلق این حماسه تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار کهگیلویه افزود: مردم با این استقبال پرشور و کم نظیر خود برگ زرین دیگری در مجموعه افتخارات استان بر جای گذاشتند.
رضایی اضافه کرد: این یک تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری بود و نشان داد که مردم همچنان مانند گذشته خود را حافظ دستاوردهای نظام می‌دانند و برای دولت و خدمتگزارانی که به دنبال حل مشکلات باشند حرمت قائل بوده و قدرشناس هستند.
این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: علاوه بر اقشار مختلف مردم، دستگاه‌های مختلف تلاش‌های زیادی را از یک هفته مانده به ورود رئیس جمهور از خود نشان دادند که جای تشکر و خسته نباشید دارد.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: همزمان با سفر رئیس‌جمهور دفتر ارتباطات مردمی تشکیل دادیم که نمایندگانی از مرکز و برخی مسئولان استان و شهرستان برای پاسخگویی به مشکلات مردم حضور داشتند.
وی افزود: یک روز قبل از حضور رئیس جمهور، فروزنده معاونت توسعه و مدیریت نیروی انسانی رئیس‌جمهور در شورای اداری این شهرستان حضور پیدا کرد و در این جلسه با حضور امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همه معضلات شهرستان را به‌صورت شفاهی و مکتوب ارائه دادیم.
این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: یکی از نکات مثبت سفر ریاست جمهوری مصوبات جدید بود که بر خلاف سایر سفرهای دور چهارم تنها استانی بودیم که مصوبات جدید داشت.
رضایی عنوان کرد: در جلسه هئیت دولت مشکلات و موانع بر سر راه پتروشیمی دهدشت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد که در آینده اعلام می‌کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول