اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با 6 تیم مدعی؛

قم در والیبال جوانان کشور حریفان خود را شناخت

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های جوان و آینده دار قمی حریفان خود در مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور را شناختند.

قم در والیبال جوانان کشور حریفان خود را شناخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این در حالی است که مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور همانند پیکارهای لیگ دسته اول والیبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور و شرکت تیم‌های رده سنی جوانان همین لیگ برگزار می‌شود.
همچنین بر اساس برنامه ریزی فدراسیون والیبال کشورمان، فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در دو گروه مقدماتی از امروز به مدت یک هفته به انجام خواهد رسید.
در حال حاضر در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور، 14 تیم حضور دارند که دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه و به میزبانی شهرهای بجنورد و اردکان برگزار می‌کنند تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد شناسایی شود.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در بین تیم‌های شرکت کننده در گروه‌های دو گانه، در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های والیبال رده سنی جوانان گاز سرخس، شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، عصر چوب زنجان، بازرگانی جواهری گنبد، کاله جوان، جیحون اگزوز آق قلا و موسسه صالحین ساری برای صعود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این در حالی است که تیم والیبال جوانان هلال احمر قم در گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور با تیم‌های شفق اردکان، گل گهر سیرجان، راه و ترابری اصفهان، شهرداری زاهدان، آینده سازان قزوین و هیئت شیروان همگروه است.
اما رقابت‌های رده سنی جوانان لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که بر اساس برنامه و اعلام فدراسیون والیبال، برنامه رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور نیز اعلام و اصفهان میزبان این مسابقات شد.
بدین ترتیب مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان لیگ برتر باشگاههای کشور از امروز به مدت یک هفته به میزبانی هیئت والیبال استان اصفهان برگزار می‌شود و تیم‌های لیگ برتری برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
در حالی که این مسابقات با شرکت 14 تیم به صورت دوره‌ای در سالن اردوگاه شهید بهشتی واقع در شهر ابریشم انجام خواهد شد، تیم‌های والیبال رده سنی نوجوانان پیکان تهران، گیتی پسنداصفهان، پیشگامان کویر یزد، هیئت کرمان، شهرداری تبریز، آلومینیوم المهدی بندرعباس، باریج اسانس کاشان، ‌هاویش گنبد، شرکت گسترش فناوری نوین کشاورزی، کاله مازندران، میزان خراسان رضوی، مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری ارومیه از جمله تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.
قرار است بهترین‌های مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در اصفهان در طول برگزاری این رقابت‌ها شناسایی و بلافاصله برای شرکت در اردوی آماده سازی، به تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان دعوت شوند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول