اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 شهر استان مرکزی؛

طرح آمارگیری از خانوارهای کمیته امداد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی خانواده‌های تحت حمایت کمیته در پنج شهر استان مرکزی خبر داد.

طرح آمارگیری از خانوارهای کمیته امداد اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی، محسن ولیئی در جلسه توجیهی طرح آمارگیری از ویژگی‌های اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار داشت: این طرح آماری، تلفیقی از سه طرح آماری بزرگ در کشور است که در مقاطع مختلف  توسط مرکز آمار ایران و بانک مرکزی انجام می‌شود.
وی افزود: این طرح برای نخستین بار با مجوز مرکز آمار ایران در کمیته امداد به صورت یک جا انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت و لزوم آمارگیری در جامعه تصریح کرد: جامعه هدف آماری در این طرح 11 هزار و 662 خانوار در کل کشور است.
ولیئی ادامه داد: این کار توسط نرم افزار آماری خاص و بر اساس وضعیت مناطق مختلف کشور در دفتر مرکزی کمیته امداد انجام می‌گیرد و از تعداد ذکر شده  355 خانوار به صورت تصادفی در  پنج شهرستان  اراک، دلیجان، خمین، غرق آباد و آشتیان انتخاب شده‌اند.
وی دقت پرسشگر را از الزامات مهم در آمارگیری دانست و تاکید کرد: پرسشگر نباید براساس استنباط‌های شخصی و سلایق  خود به  جمع‌آوری آمار اقدام کند، بلکه گزارش‌ها باید بر اساس واقعیت موجود و مبتنی بر تعاریف موجود در طرح ارائه شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی مدت آمارگیری را 15 روز برشمرد و افزود: جمع‌آوری آمار در سه مرحله تکمیل پرشسنامه، کنترل‌ها، پانچ و تهیه بانک اطلاعات در سایت مربوطه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول